Bericht
door crazyfuck » di apr 17, 2007 12:41 pm
sinds kort zijn we in Mechelen bezig aan een Dh-dirt parcours gelegen op een berg achter de e19. Het terrein waar het gelegen is werd al jaren gebruikt door crossers en nog altijd. Ik heb met deze mannen goeie afspraken gemaakt. Ik verander niets aan hun paden en zij blijven van die van mij (ze mogen ze wel rijden maar letten op met gasgeven en remmen) De jumps kunnen ze toch niet, die liggen te steil... Ze vinden het duidelijk maar al te cool dat er eindelijk eens iemand iets constructief doet i.p.v te bitchen dat er niets is om te rijden....
Ik mag zelfs hun gerief (schoppen,..) gebruiken. Ik heb dus duidelijk geen problemen met crossers! Op die ene stoere na die denkt dat hij het is en over het tafeltje wilt rijden! Maar die zie je ook bij de MTbers en wielrenners. Over het algemeen vind ik wielrenners en Xcers even DIKKE NEKKEN!!!!! En nee ik rijd zelf niet met de motor en ik wil er zelf ook geen. En over dat gedeelte van dat crossers paden kapot rijden. Dat is toch goed, dat is nu net MTB. Het moet technisch zijn. Als je hier niet tegenkan kan je beter aan spinning of zo gaan doen met die dikke vrouwen van de fitnessclub!!! De paden van de mxers bij mij in het bos vind ik plezanter om over te sprinten dan die vlakke dingen die de mensen van de "wodan"bikers tijdens hun "tourtocht" hier in het bos aandoen.
en ps, mountainbike.be SUCKT