Re:HILLZ&THRILLZ bikemovie (eindelijk online)

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » vr jan 23, 2004 9:27 pm

camouflage schreef:
Joeee,

Ik MOET namelijk verhuizen(1 feb.)

Duzz dees en volgend weekend zit ik vast(beloftes eh....)

Je zult me pas zien verschijnen midden februari :? :"(

Ik laat nog wel iets weten.

-camou-

iedereen zegt mij je zou eens moeten droppen das cool! Ik met mijne zotten kop naar de bergen...

Doe ik een drop om U tegen te zeggen, heeft niemand het gefilmd :"( en ik had teveel pijn om hel over te doen... ==> kwas gevallen op bevroren ondergrond :"(

in ieder geval, als de grond terug droog is doe ik hem over!!! 8)

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr jan 23, 2004 10:00 pm

@zeus: aah da zou ik denken! de volgende keer eerst bellen dan droppen ;D

en ten gevolge een met rasse schreden naderende tijdsafbakening tijdens dewelke ik mij gedurende de periode van een week zal wentelen in een nimmer aflatende stroom van zich onder het nulpunt bevindende en aldus wit bevroren zijnde sneeuwvlokken, wordt het vooralsnog quasi onmogelijk geacht betreffende kortfilm binnen voornoemde tijdspanne te publiceren, waarvoor welgemeend excuus.

OF: tis nog ff wachten op de verse versie ;D dixit bob :-*

DUS heb ik er al enkele plaatjes uit geript voor een posterke, ziehier:

Afbeelding

en qua muziek dacht ik aan Eboman, maar kweenie of die dat leuk gaat vinden dat ik zn trax rip dus weet er iemand een website of adres van hem? dan kan ik het es vragen... en anders wordt het toch een ouwe beat van mijzelf vrees ik... :?

box one bastard

Re:HILLZ & THRILLZ v2

Bericht door box one bastard » wo jan 28, 2004 4:13 pm

sorry maar ik wil ff terug on top! ;D

kwestie van wat meningen te horen ivm soundtracks voor bike-filmkes...

camouflage

Bericht door camouflage » do jan 29, 2004 7:52 pm

wat d8 je van Korn--"Right now"
lekkere bike plaat ;D

-camou-

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » vr jan 30, 2004 10:58 am

refused - new noise
swollen members - chewin concrete
dog eat dog - who the king?
millencollin - no cigar
project wyze - nothing seems like this

als je der nie vindt stuur ik ze door voeg mij dan gewoon toe aan je msn. ;)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » vr jan 30, 2004 11:39 am

wat d8 je van een beetje van I"m a DH-racer? ik zal der is trug aan gaan schrijven se! is da geen idee?

kzit nu in de klas dus take care!

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr jan 30, 2004 1:58 pm

@jackflash: komt in orde kga u toevoegen, maar aangezien ik niet drekt een liefhebber ben van het rockende genre zal dat wel de laatste optie worden vrees ik, maarrrrrr ik ken eigelek alleen nr 3 en 4 van uw lijstje dus maybe zijn die andre meer naar mn goesting? next week ben ikke weg dus tzal voor daarna zijn...CU!

@zeus: da zie ik al veeeeeeeeel beter zitten, ge krijgt nog 1 week tijd en zie dat het af is dan ;D (kzal wel iets laten horen alsek trug ben van La France)
dan moete we es een avondje samenzitten voor den bbox op te nemen enzo...
CU!bob :-*

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » di feb 03, 2004 8:54 pm

@ boxie: geen probleem! De alombekende hip-hop groepen geven me hopen inspiratie!!! ;D

en voor meer footage ==> woodman is bijna af!!! ;D ;D :D 8)

camouflage

Bericht door camouflage » di feb 10, 2004 8:33 am

Joeee,

Mijn bik-iee is tegen den 15de ineen :D :D ;D ;D :o :),

En vanaf den 21ste kan den deze het zich veroorloven om naar buiten te komen met diezelfde fiets ;D

Spijtig dat ik dit weekend MOET verhuizen ! :"( :?

Nog ff,nog ff,nog ff,nog ff.

Moeilijk uit te houden,4 maanden waren me gewoon teveel !!!!
Algoed dak men hoofd niet te pletter heb gelopen tegen de muur.

Je ziet me terug vanaf den 21ste heren.

Greetz,
-camou-

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » di feb 17, 2004 12:05 am

verdomme, drie pagina"s achterlijk gel*l van antwerpse zeikerds, en dat ontsnapt aan mijn oog?

in ieder geval, wel zin om mee te werken aan dit project!

ben trouwens van plan om een gigantiese meeting te houden erges in belgie (brussel of zo), en daar een artiekel over te schrijven voor 180 magazine. zal wel zijn ast wa beter weer is. dus allemaal komme dan, en pakt uwe camera mee.

box one bastard

Bericht door box one bastard » di feb 17, 2004 1:38 pm

jawohl herr schurk, zie konnen meewirken wan zie maar wollen!!!
hoe meer volk hoe meer leute :D

en nog een update over het filmke:
ik heb besloten van deze versie dan toch maar geen korte film te maken die maar op 1 of 2 spots gefilmd is, maar drekt met het grotere werk te beginnen. ik heb nl al zoveel materiaal op tape dat het gewoon zonde zou zijn dat allemaal in aparte filmkes te steken, dat gaat een beetje langdradig worden...
plus als de gasten volgend jaar die wheelie to superman to nose manual en die one footed inverted 720 cancan onder de knie hebben dan kan ik deze footage wel wegsmijten want dan lijkt het nergens meer op natuurlijk ;D
plus ik heb nu al een paar vette recordings van de zeus waar ik nog wel wat cut&paste plezier mee zal hebben dus bij een vette sound horen vette beelden :o

dusssssss het zal nog een tijdje op zich laten wachten eer de volgende h&t eraan komt waarvoor excuus, maar ik dacht zo beter 1 goeie film op het web dan 10 op mijn harde schijf !!!
ennieweejs ik hou jullie geinformeerd, en als je goeie ideetjes heb, gooi ze in de groep!
:-*bob

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » di feb 17, 2004 6:01 pm

box one bastard schreef: plus ik heb nu al een paar vette recordings van de zeuswaar ik nog wel wat cut&paste plezier mee zal hebben dus bij een vette sound horen vette beelden :o
héhéhé je doet me blozen 8) ;D ;)

camouflage

Bericht door camouflage » ma mar 15, 2004 11:32 am

Joe Bob,

Het word nog eens tijd dat we gaan filmen eh,heb nog een paar(=2)
mooie drops op de bergen die ik aandurf.en in namen en luik kun je ook al deftig filmmateriaal vinden.

Weet je al iets meer over het filmpje waar je mee bezig bent???

Greetz

-camou-

box one bastard

Bericht door box one bastard » ma mar 15, 2004 3:52 pm

jaja natuurlek weet ik al iets meer over het filmpje waar ik mee bezig ben, en dat is dat ik dr op de moment nie mee bezig ben... teveel andere projecten lopen nog dusss geen tijd om te editen (zoals ik al 564x gezegd had)
wel ben ek ondertussen al de gefilmde shit samen te brengen zodat ik tenminste een overzichtje heb wat goed is en wa nie, dus het ligt zeker nie kompleet stil, verre van, en tegen de zomer wil ik draan verderwerken want het moet echt ne VETTE film worden nu, geen stukskes achtereengeplakt ofzo want da kan iedereen, het moet wa creatiever... daarmee wil ik dr ook nie holderdebolder invliegen maar eerst goeie ideekes verzamelen en meer verschillende locaties enzovoort enz...
eventueel kan ik ondertussen wel snelsnelraprap een paar individuele filmkes ineensteken van ulle als ge dr op staat, da hoeft nie zoveel tijd te pakken.
en zeker bellen as ge die drops gaat doen, drops heb ik nog nieveel en daar mogen dr wel een paar vette bij, en hoe meer locaties ge weet hoe liever!!! dus kom op met die shit!!! maybe dan dees weekend in de bergskes als het weer meezit?

allee, back au boulot !
CU!
bob :-*

Plaats reactie