...maar ik wil d"r best 1 hebben hoor...
Portretje van vandaag nog ff;

Moderator:Beheerders
Arnetteman schreef:
Ik zeg...
TOM TOM GO!!!!!!!!!
;D
(Niet dat ik het heb maar toch....)
Arnetteman schreef:
Ik zeg...
TOM TOM GO!!!!!!!!!
Eddy_the_Eagle schreef:
ik zeg www.anwb.nl en dan uitprinten en je rijdt 100% zeker fout... ;D
ask plons...![]()
Irmo schreef:
ik wil d"r best 1 hebben hoor...
Portretje van vandaag nog ff;
![]()
BOSS schreef:
mwoah, ik vind dat je het potentieel van de fish eye niet echt hebt gebruikt.
Fish eye werkt pas als je echt in je onderwerp zit, ik denk dat alles van te veraf is genomen.
dussssss©
"t spiet mie donders maar ik krijg altijd een beetje kotsnijgingen van dit soort opmerkingen.BOSS schreef: Ik lul inderdaad veel, komt omdat ik er veel verstand van heb.
dusssss©
Arnetteman schreef:
[BOSS schreef:
Ik lul inderdaad veel, komt omdat ik er veel verstand van heb.
dusssss©
"t spiet mie donders maar ik krijg altijd een beetje kotsnijgingen van dit soort opmerkingen.
Dat je goed bent in je vak, prima, maar om dat nou op zo"n manier uit te dragen....nee.
Liever dat iemand anders het zegt en dan een stukje trots te voelen dan dat je er zelf mee loopt te leuren.
Voel je niet aangevallen maar ik moest dit na zo"n opmerking even kwijt.
Ik doe ook vreselijk mijn best om beter en beter te worden.
Plaats ik een keer een mooie foto, wordt ie weer heeeeelemaal afgezeken, haast de grond ingeboord.
Puur omdat een ander zich gewoon beter voelt ???
Ik wil hier geen heftige discussies aanvoeren of trammelant veroorzaken maar als men de commentaren in het vervolg iets genuanceerder brengt dan blijft dit een leuk topic.
Ik zit zelf veel op een fotobeoordelingsforum en daar wordt het eerlijk maar met een opbouwende kritische ondertoon gebracht.
Daar heb je veel meer aan dan dat je foto"s gewoon afgezeken worden met een paar rare redenen.
dat wilde ik even kwijt
BOSS schreef:
Ik lul inderdaad veel, komt omdat ik er veel verstand van heb.