wel erg belangrijk hoor, wat mensen over je denken op het internet.mr.Monster schreef:volgens mij moet jij eens in de spiegel gaan kijken...
de uitspraken "trieste figuren" en "trieste mongool" duidden niet echt op nozelheid vanaf jouw kant.
de reputatie die je momenteel al hebt is al below zero dus lijkt het me niet zo verstandig dit nog eens aan te dikken..
b-dirt mixtape
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
de G U R U schreef:wel erg belangrijk hoor, wat mensen over je denken op het internet.mr.Monster schreef:volgens mij moet jij eens in de spiegel gaan kijken...
de uitspraken "trieste figuren" en "trieste mongool" duidden niet echt op nozelheid vanaf jouw kant.
de reputatie die je momenteel al hebt is al below zero dus lijkt het me niet zo verstandig dit nog eens aan te dikken..
hahahahaha quote of the year

en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is

buiten dp krijgt b-dirt wel meer respect dan jij, hij heeft iig wel zijn eigen mening en durft tenminste 'anders' te zijn en heeft schijt aan wat anderen van hem denken. (meeste mensen zijn bang voor hun 'reputatie')
anders dan alleen maar cyberhawks meelopertje te zijn

- mr.Monster
en zo te zien snapt meneer monster nog steeds niet wat sarcasme is
buiten dp krijgt b-dirt wel meer respect dan jij, hij heeft iig wel zijn eigen mening en durft tenminste 'anders' te zijn en heeft schijt aan wat anderen van hem denken. (meeste mensen zijn bang voor hun 'reputatie')
anders dan alleen maar cyberhawks meelopertje te zijn

buiten dp krijgt b-dirt wel meer respect dan jij, hij heeft iig wel zijn eigen mening en durft tenminste 'anders' te zijn en heeft schijt aan wat anderen van hem denken.
komop zeg kom je op een streetmeeting aankakken op een roestige oude stadsfiets...
ga dan lekker sesamstraat kijken ofzo... damn...
bij deze veel succes met je sarcasme enzo... ik houd het voor gezien...
wat een kinders zeg...
NSbikes surge - echo pure 09 - dobermann pinscher
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!
-
Jullie zijn echt zo naïef om te denken dat wat jullie in de "echte" wereld krijgen "respect" is, het is nu misschien vet om straattaal te gebruiken enzo, maar daar heb je geen k*nker aan zodra je in de ECHTE wereld terecht komt, waarin je elke dag moet werken voor je geld. Dan zal je geen respect krijgen van je collega's als je aankomt met "ewa kill, hoeizzut dangz?!". Dat dat op dit in jullie wereldje respect verdient boeit dus geen FUCK.
Naast dat, jullie zijn allebei wel gewoon relaxt enz, maar op sommige momenten denken jullie echt alles te weten van de wereld wat dus mooi niet zo is.
Naast dat, jullie zijn allebei wel gewoon relaxt enz, maar op sommige momenten denken jullie echt alles te weten van de wereld wat dus mooi niet zo is.
- cyberhawk
- Contacteer:
ik ben verbaasd !
steel head rider.. dat had ik nou niet verwacht..
maar aan de andere kon het ook niet anders...
kijk ik heb sommige mesen met hun - reply nog nooit gezien op een meeting en waarschijnlijk hun jullie ook niet ..
maar ik weet dat jullie kinderen zijn.. en dan los geouwehoer in de ruimte over meelopertje zijn..
ik loop dan nog eerder mee met monster... als mee lifter..
luister is eens kiddo.. wie loopt hiernnou mee en praat er als een neger JUIST JIJ !
je draagt roze kleding en loopt met modieuze brilletjes rond..
als iemand meelopers zijn
ZIJN JULLIE HET>>
we nemen jullie niet serieus we irriteren ons aan jullie
point made ? but sadly it will never be understood !

kijk ik heb sommige mesen met hun - reply nog nooit gezien op een meeting en waarschijnlijk hun jullie ook niet ..
maar ik weet dat jullie kinderen zijn.. en dan los geouwehoer in de ruimte over meelopertje zijn..
luister is eens kiddo.. wie loopt hiernnou mee en praat er als een neger JUIST JIJ !
ZIJN JULLIE HET>>
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
ach mannetje togcyberhawk schreef:ik ben verbaasd !steel head rider.. dat had ik nou niet verwacht..
ZIJN JULLIE HET>>

- Jean-Pierre
Dude, get out and never come back...b-dirt schreef:ach mannetje togcyberhawk schreef:ik ben verbaasd !steel head rider.. dat had ik nou niet verwacht..
ZIJN JULLIE HET>>
point made ? but sadly it will never be understood !hoezo meelopen? ik heb nog nooit iemand gezien die het zelfde heefd als dat ik heb, dus ik ben toevallig wel een trentsetter
en neem jij nog een lijntje miss chill je hem dan wat meer want ow god wat ben jij triest je maakt van een mug een olifant LAMLUL
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
- Contacteer:
Ik wil het bijna smeken...Stillridingbmx schreef:Dude, get out and never come back...b-dirt schreef:ach mannetje togcyberhawk schreef:ik ben verbaasd !steel head rider.. dat had ik nou niet verwacht..
ZIJN JULLIE HET>>
point made ? but sadly it will never be understood !hoezo meelopen? ik heb nog nooit iemand gezien die het zelfde heefd als dat ik heb, dus ik ben toevallig wel een trentsetter
en neem jij nog een lijntje miss chill je hem dan wat meer want ow god wat ben jij triest je maakt van een mug een olifant LAMLUL
- Jean-Pierre
Daar voor zit jij nog niet lang genoeg op dit forum...Whouz schreef:haha, iedereen heeft echt een hekel aan hem he
Wel lame, dat mensen niet meer tegen een beetje humor kunnen eigenlijk.
Of komt dit omdat ik nooit op die nutteloze posts van sommige mensen (oa b-dirt soms) let???
Zo erg is hij toch niet?
Ik zit er ook niet super lang, maar weet genoeg.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Stillridingbmx schreef:Daar voor zit jij nog niet lang genoeg op dit forum...Whouz schreef:haha, iedereen heeft echt een hekel aan hem he
Wel lame, dat mensen niet meer tegen een beetje humor kunnen eigenlijk.
Of komt dit omdat ik nooit op die nutteloze posts van sommige mensen (oa b-dirt soms) let???
Zo erg is hij toch niet?
Ik zit er ook niet super lang, maar weet genoeg.

Nja, kmoet toegeven dat hij en andere soms best irritante opmerkingen kunnen maken. Maar ik erger me er niet zo aan eigenlijk

-
- Contacteer:
- Jean-Pierre