Maar we hebben alle tijd

Remco wou er een mega vette jump met veel airtime in hebben dus dat moeten we dan maar gaan verzinnen

Moderator:Beheerders
Alleen een balletje opgooien helpt weinig ben ik bang.frank de jonge schreef:Ik heb wat connecties bij de gemeente Emmen bij planontwikkeling.
Zou hem is vragen of die daar een balletje op kan gooien wat een 4x e.d. betreft.
Uhm....je bedoelt hiermee dus dat je gewoon mag spitten op de vuilnisbelt? Lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd.frank de jonge schreef:OMdat het hier ook gaat om een gelsoten vuilnisbelt kunnen we ons uitgedachte plan wel al gedeeltelijk uitvoeren wat de vorm aangaat.
Reken er dan maar op dat je er niet in mag graven. Die paar meter aarde zal echt niet weg mogen. Dus kombochten e.d. alles zal worden moeten aangevuld.frank de jonge schreef:Idd is Hoe de bult verder opgebouwd is kan ik en iedereen kort over zijn.
Huis en tuinafval, daarover ligt een afdekscherm met daarop een paar meter schoon aardewerk.
ging helemaal mis toen ik de 2e bocht naderdefrank de jonge schreef:Kheb nog een filmpie van Mr TRekrulez die ff stukkie over het aangelegde course rijdt met de Session 10.
Die post ik morgen want ik ga nu zo richting de kroeg en dan door naar ZAK :P