Hey Plonske!
Di"s nou nog "s een interessante topic... Sorry dat ik je nog niet heb terug gemailed (will do soon)...
Ik ben dus Maurice, ook wel Tilly genoemd... Ik fotografeer al een aantal jaar, maar heb me er nooit echt in verdiepd. "K ben eigenlijk pas begonnen met het "echt verdiepen in fotografie" toen ik digitaal begon... Een jaar geleden dus...
Ik werk nu met:
- Canon 20D
- Tamron 17 - 35 1:2.8 - 4
- Sigma 55 - 200 1:4 - 5.6 (cheap ass tele)
- Canon EF 18 - 55 (zat bij m"n 20D kit)
Verder heb ik nog een hele oude Sunpak Auto 30 flitser, die het wel doet op m"n 20D... Leuk om wat spul uit te proberen.
"K ben van plan om binnenkort een fatsoenlijke telelens en flitser te gaan aanschaffen.
"K houdt me niet alleen bezig met fotografie van BMX en MTB, maar ook (hoofdzakelijk eigenlijk) met fotografie van hot rods, choppers, dragracing, saltflat races, etc...
Hoe het kan weet ik ook niet, maar "k heb het toch al voor elkaar gekregen om enkele articles te maken voor Amerikaanse, Engelse en Nederlandse bladen.
"K zal hier onder wat van m"n werk neerzetten... Posivtieve en negatieve reacties zijn welkom... Ik wil graag bijleren en freelancer worden.. Stiekum toch wel een droom van me.
De "32 Coupe van Brett Reed, drummer van Rancid... Op de Bonneville Saltflats (nog met m"n analoge camera gemaakt)...
Bakersfield CA., Nostalgia drags... Ook nog met de analoge)
El Mirage dry lake, California...
Winged Express, Bakersfield CA... Wildsest Fuel Altered ever!!!!
Daytona Bike Week 2005....
Deze twee zijn gemaakt op de AMA Hotshoe Series in Florida...
Later meer......... "K heb "t effe druk...