Ghostdog - X schreef:
Ehmmmm ik denk dat je de Bugatti bedoelt in plaats van een Lambo met 1001 pk.
Woepserdepoeps. Idd.
Blijf er nog altijd bij. 1.9 sec kan niet.
Btw, mercedes op hybride scheisstoer?
Moderator:Beheerders
Ghostdog - X schreef:
Ehmmmm ik denk dat je de Bugatti bedoelt in plaats van een Lambo met 1001 pk.
Freeridin Dragon schreef:
naja 1,97, het kan wel hoor hij heeft 806pk...
Oh ja btw, die bugatti veyron heeft 4 turbo"s daardoor heeft hij zoveel PK, maar turbo"s worden niet gelijk ingeschakeld zoals een beetje autokenner weet, daarom trekt hij langzaam op
Brum. schreef:
[Freeridin Dragon schreef:
Oh ja btw, die bugatti veyron heeft 4 turbo"s daardoor heeft hij zoveel PK, maar turbo"s worden niet gelijk ingeschakeld zoals een beetje autokenner weet, daarom trekt hij langzaam op
Langzaam optrekken? Uhja, er is nog zoiets als een versnellingsbak. En met 1001 pk ga je ook niet ala d"n duuks uut hasselt bij 2500 toeren doorschakelen me dunkt.
Whaha kansloos. Ik ben een totale auton00b. Maar als een F1 wagen die gebouwd is voor sheer speed, meer pk"s heeft en veel gigantische banden en downforce enzo en dan nog net zo snel/sloom is als een Corvette, whaha. Sukkel.
En natuurlijk heeft die Bugatti turbo"s, het is geen straalmotor. En die Lingenfelter heeft zeker geen turbo"s, hmm-k...
Goed gezegd "wanker" alleen ben je volgens mij niet slim genoeg om te weten dat dit geen productieauto is...![]()
jongens.... het is niet zo gek dat een auto met VIER turbo"s zo snel optrekt..... wat is de top speed eigenlijk van deze auto ?? 400 km/u toch???
Er is nl een 9ff, een getunede 911 (getuned door 9ff), die gaat al harder dan deze... ik weet niet of hij ook harder optrekt. maar hij gaat ongeveer 410-420 km/u.. en hij heeft een biturbo motor.
Dus als je daar nou is ff nog 2 turbootjes opzet (wat waarschijnlijk niet past maarja daar gaat t ff niet om ), geloof me, dan is die Veyron niet zo geweldig meer... ik vind die Veyron sowieso niet zo cool, maarja dat is mijn mening...
BF = DeJean schreef:
Goed.
[font=Verdana]biturbo [/font]of niet , die Buggi zal geen auto van de biker worden.
Stop dus met krabben en schoppen jongens.
KoeniE schreef:
over mini"s gesproken...
Rij deze maar eens zoek in de stad met je gewone coopertje !
http://www.zcars.org.uk/mini/mini-single.htm
Dank je! Ik voel mij vereerd!HUGO© schreef:
laat de techtalk aan fax mulder, elevation 12000, D"n helle , mij en de andere over .
cheers,
hugo
www.Xircuit.tk schreef:
Ga er maar vanuit dat de Buggati Veyron nóóit komt, dan kan het alleen nog maar mee vallen. Ze claimen dat hij 1001 pk zou hebben en 0-300 in 14 sec zou kunnen doen, dat is best leuk en aardig, maar dat zijn cijfers voor street-illegal dragsters, tijden waar een fully tuned Skyline R33 dragster (Niks straat auto dus) van Veilside (!) nog van droomt.
Het is een mooie droom van VW, maar dit krijgen ze nooit in enige vorm van redelijkheid op de weg, en als het ze wel lukt, dan maak ik een diepe buiging.
Dan over de 0-100 in 1.97 sec, dat is onmogelijk voor een achterwiel aangedreven straat auto, laat staan als hij uit gerust is met slicks. Een echte snelle dragster (bijvoorbeeld weer die van Veilside) doet er 2,5 á 3 sec over.