Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Moderator:Beheerders
TumTum snapt het... :-*
[quote="DeKerf"s"]
[
Mini X-5?? Hij is net zo groot als een X-5... oogt alleen wat kleiner en vooral lelijker wat mijn mening betreft...
[zeikmode]
De X-5 is dan nog wel aardig, maar al die so-called off/onroad auto"s zijn wat kansloos. De enige X-5 bijv. die nog wat nut heeft en doet waar hij voor ontworpen is, zijn die van X-Raid die nu de Dakar rijden. De Cayenne is echt enorm lelijk en doet de naam Porsche absoluut geen eer aan.
En de Touareg is een opgepompte Passat variant voor te goed betaalde managers die een Passat op anabolen willen, maar er niet mee het veld in durven. Waar heb je dán die grote bodemvrijheid/4wd/terreinwaardigheid voor nodig?!
[/zeikmode]
[/quote]welke spannende auto wordt nog wel gebruikt waar hij voor bedoeld is dan?
een X5 en heel die zooi is nog een beetje (50-80%) gemaakt voor op de weg, hoe vaak zie je niet een blinkende wrangler of landrover rijden.
vanmiddag zag ik nog een hummer H2, uit de verte van achteren leek het net een chevy van maar ik vond hem al zo hoog op z"n wielen staan.
zelfde geld voor sportwagens, een ferrari of lambo wordt vaker gepoetst dan dat er mee gereden wordt, een porsche jag of aston martin wordt alleen nog maar mee over de boulevard gecruised
[
Mathijs schreef:
BMW X-3 (Mini X-5)
![]()
Mini X-5?? Hij is net zo groot als een X-5... oogt alleen wat kleiner en vooral lelijker wat mijn mening betreft...
[zeikmode]
De X-5 is dan nog wel aardig, maar al die so-called off/onroad auto"s zijn wat kansloos. De enige X-5 bijv. die nog wat nut heeft en doet waar hij voor ontworpen is, zijn die van X-Raid die nu de Dakar rijden. De Cayenne is echt enorm lelijk en doet de naam Porsche absoluut geen eer aan.
En de Touareg is een opgepompte Passat variant voor te goed betaalde managers die een Passat op anabolen willen, maar er niet mee het veld in durven. Waar heb je dán die grote bodemvrijheid/4wd/terreinwaardigheid voor nodig?!
[/zeikmode]
[/quote]welke spannende auto wordt nog wel gebruikt waar hij voor bedoeld is dan?
een X5 en heel die zooi is nog een beetje (50-80%) gemaakt voor op de weg, hoe vaak zie je niet een blinkende wrangler of landrover rijden.
vanmiddag zag ik nog een hummer H2, uit de verte van achteren leek het net een chevy van maar ik vond hem al zo hoog op z"n wielen staan.
zelfde geld voor sportwagens, een ferrari of lambo wordt vaker gepoetst dan dat er mee gereden wordt, een porsche jag of aston martin wordt alleen nog maar mee over de boulevard gecruised

Ook nederlands fabrikaat ;D (t blijft wel een japanse auto natuurlijk)
grtz
- Xircuit
- Contacteer:
hoezo nederlands fabrikaat? de charisma wordt mischien hier gebouwd, de lancer echt niet.
-
porsche is de echte wagen vooral de porsche gemballa gtr 750 evo

Aparte nieuwe F1 bolide van williams. Check die neus ;D

En de nieuwe Hummer H3T, met Nike design banden??

De X-3 is wel degelijk kleiner dan de X-5. Het zit em eigenlijk ook al in de naam. De
X-3 staat op het platform van de 3 serie en de X-5 op het platform van de 5 serie.
Ik weet ook wel dat het nissan 350Z is, maar op www.topgear.com werdt ie Skyline 350 GT genoemd (waarschijnlijk is dat voor de VS)
Hier de Skyline GT-R
X-3 staat op het platform van de 3 serie en de X-5 op het platform van de 5 serie.
Ik weet ook wel dat het nissan 350Z is, maar op www.topgear.com werdt ie Skyline 350 GT genoemd (waarschijnlijk is dat voor de VS)
Hier de Skyline GT-R

- Xircuit
- Contacteer:
Die neus van de BMW is inderdaad wel stoer, het maakt de auto wat meer een auto i.p.v. een straal jager op wielen. Renault heeft ook al zon neus, maar die wordt pas later geshowd.
Made in Germany
:-*

:-*
Ik prefereer toch iets Made in Britain (Het liefts "Hand made in Crewe")
Niet uit Crewe, maar wel cool!
Zoals deze dus:
Leuk voor op de golfbaan:
Niet uit Crewe, maar wel cool!

Zoals deze dus:

Leuk voor op de golfbaan:
en vanaf nu weer interessante auto"s aub :-*
zane
zane
Sufkut schreef:
[img]plaatje[img]
Die Hummer doet me op één of andere manier aan Bob Sapp denken. Groot, lomp en meer show dan prestatie...
Voor als je echt nix te klagen wilt hebben:
P.s. sorry Zane, ik moest toch ff :-*

P.s. sorry Zane, ik moest toch ff :-*
Xircuit schreef:
hoezo nederlands fabrikaat? de charisma wordt mischien hier gebouwd, de lancer echt niet.
Jah klopt! Maar zoals ie daar staat wel he!
Das nl een Lancer Evo VI groep N!
De auto komt uit japan, wordt gestripd, doorgelast, kooi in etc. en kompleet opnieuw opgebouwd!
grtz
Mathijs schreef:
Hier de Skyline GT-R
Ohw sorry wist niet dat ze hem bij Top Gear zo noemde.
En das idd een Skyline GT-R... de R33 GT-R om precies te zien!
Niet zo mooi als de R34 GT-R..
MAAR wel bruut! Zijn er zelfs bij die meer als 1000 Pk leveren!
vette bak!
grtz
Bruut? Hennig super!!
Laatst nog een filmpje gezien over zoeen, die ff wegtrok op een landingsbaan. Hij had zoveel power, dat de hele motorkap opbolde... tering man...
Nu kan ik het URLetje niet meer vinden....
Laatst nog een filmpje gezien over zoeen, die ff wegtrok op een landingsbaan. Hij had zoveel power, dat de hele motorkap opbolde... tering man...

Nu kan ik het URLetje niet meer vinden....

@legion, ik neem aan dat je de finals hebt gezien laatst op eurosport?
damn, dat viel me echt even vies tegen van die beer......
@tumtum: wow, thats my style!
on topic maar weer!
zane
damn, dat viel me echt even vies tegen van die beer......
@tumtum: wow, thats my style!
on topic maar weer!

zane
Nee heb de finals 2003 nog steeds niet gezien maar heb z"n eerste K1 wedstrijd o.a. wel gezien, zonder reputatie maar met 172 kg spieren in de ring tegen Hoost. WWAAAAAAAAT EEN BEER!!!! Nu nog leren vechten.
Tyson wil trouwens een gevecht regelen tegen Sapp (en Hoost).
[/Off topic]
Tyson wil trouwens een gevecht regelen tegen Sapp (en Hoost).
[/Off topic]
Dit is serieus, zane??
iigv wel een goede bak voor de biker!
Deze ook
ook niet onaardig:
Deze ook niet:
Tja??
Bikes er in smijten en karren maar
ook niet mis:
iigv wel een goede bak voor de biker!

Deze ook

ook niet onaardig:

Deze ook niet:

Tja??

Bikes er in smijten en karren maar

ook niet mis:

De audi allroad zane???
-

tuned mini

hamann tuned mini

fietsendragertje dr op en raggen
De rauwe Mini Cooper (kleine kans dat ie bij ons op de oprit komt)

Haha, met een mini is het --he fiets waar ga jij met dat autotje naartoe-- ;D
Pest die kleine nou niet zo
JD

JD