hoezo dat? die wielen kunnen er ook uit hoor...XANonimous schreef:Collega's met 20mm assen worden verzocht om bij de buurman in de auto te gaan![]()

Moderator:Beheerders
echt jouw eigen auto of leasebak?????...want dan kan ik ook nog wel wat anders plaatsen(ik vind zo'n C 30 wel gaaf)XANonimous schreef:Dan maar in dit topic aangezien mijn echte auto niet echt tussen al die LADA's het andere topic past :P
Volvo C30 met wel 110 PK![]()
Wel een heerlijke auto. Achter stoelen omlaag en er gaan met gemak twee (wielloze) fietsen achterin. Collega's met 20mm assen worden verzocht om bij de buurman in de auto te gaan![]()
Lease op de eigen zaak, telt dat ook? :Pfreeko schreef:echt jouw eigen auto of leasebak?????...want dan kan ik ook nog wel wat anders plaatsen(ik vind zo'n C 30 wel gaaf)XANonimous schreef:Dan maar in dit topic aangezien mijn echte auto niet echt tussen al die LADA's het andere topic past :P
Volvo C30 met wel 110 PK![]()
Wel een heerlijke auto. Achter stoelen omlaag en er gaan met gemak twee (wielloze) fietsen achterin. Collega's met 20mm assen worden verzocht om bij de buurman in de auto te gaan![]()
AFFENTITTENGEIL !Ironhorse Erik schreef:De hobby van het custom samenstellen van fietsen, daar is de bliksem ingeslagen en de vonken sprongen over op mijn auto:
Voor driftbanden doe je er dan best lang mee, of je hebt een magazijngevalletje opgedoken. Er is trouwens wel iets indrukwekkender rubber te krijgen voor zo'n auto...Met mn Driftbanden eronder
http://www.ironhorsebikes.nl/WRX/DSC_05 ... d_1280.jpg
Die (Japanse) versie kan je mijns inziens rustig als homologatie special voor de Gr. N's beschouwen.STI Spec C type RA aandrijflijn met korte eindoverbrenging (Vmax 210km/u bij 7000rpm in V --> zeldzaam spulletje, groep N wagens rijden ook hiermee)
Is dat qua geluid nog een beetje verdragelijk, ook voor langere afstanden? Nu dempt een turbo altijd al wel behoorlijk, maar geheel open... Eens meegereden met het vorige model met alleen een 63 mm uitlaat en alleen een achterdemper en daar was de uitlaat toch wel *behoorlijk* aanwezig.volledig open 2,5" uitlaat incl andere headers
Dan wel graag in de combinatie met ~245 kW... Beetje diesel heeft ook iets in die buurt, maar da's nog niet heel indrukwekkend. En iemand die het tenminste niet over nanometers (nm) gaat hebben430Nm...........ruim voldoende voor de sterveling.
Kun je van een schadeauto niet aan dat deel van de gordel komen om er los in te steken (dat behoort na een ongeval toch gevalletje afvalbak te zijn), kun je eventueel dan ook nog zo afzagen dat je er eigenlijk niet meer last van hebt dan dat ding van de gordel dat er toch al zit. Meestal maakt er toch contact gemaakt worden in het deel waar je de gordel insteekt als het ware...dankzij de ncap gaat er een irritant alarm af als de bestuurdersgordel niet is ingeklikt