Vet apperaat is dat! Maare, heb je ook een pit dan? Of ga je d'r gewoon een beetje mee door de dirt beuken?thomasmb schreef:Een deftige pitbike heb je inderdaad niet voor een appel en een ei#4 schreef:dikke pitbike, daar betaal je ook wel voor zeker?
de moto van de biker
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Springen gaat al aardig met het ding alleen de korte wielafstand is toch nog effe wennen.Becksnar schreef:Vet apperaat is dat! Maare, heb je ook een pit dan? Of ga je d'r gewoon een beetje mee door de dirt beuken?thomasmb schreef:Een deftige pitbike heb je inderdaad niet voor een appel en een ei#4 schreef:dikke pitbike, daar betaal je ook wel voor zeker?
Een van de volgende weekjes het Honda park opzoeken hier in de buurt dus even kyken wat dat geeft.
Tis gewoon Motip gouden velgenspray.. lekkere dikke meuk, makkelijk te spuiten en idd niet te oranje pimpgoudigDGR schreef:#4, geweldig die CBR! Wat voor kleur goud is dat op je velgen? Gecoat? Spuitbus?
Zo'n kleur wil ik namelijk ook op de wielen van m'n Firestorm, maar de meeste goudkleurige verf is "te goud" ...en 't moet geen pimpstorm worden
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
DGR schreef:bij deze de beloofde foto;
ziet er goed uit!, ook die motip bussen gebruikt of wat anders?
ik vind schoonhouden toch het lastigt ben ik achter gekomen :P

laters.
//btw die tankgrip voor achterropzitters neem ik aan?... ik zat eerder ook vaak bij me pa achterop maar zulke handels hadden me wel wat linke momenten gescheelt denk ik

I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Want? Brommertuig is het ergste....!DGR schreef:OMFG...Wat een kansloze bende is het toch ook!
Maargoed, stofzuigers hebben verder weinig met dit topic te maken, anders ga ik ook m'n Husqvarna's showen. En nee, ik zou willen dat ik een blauw/gele husq in de schuur had staan. Hebben wel een ketting though...
Wat er wel staat:
Brommertuig is idd een drama over 't algemeen, maar om nou een pizzakoerier tijdens zn werk te gaan aanhouden.... *come on!*
Toen ik bij Domino's werkte (vroegâh) was je blij als je een brommertje had dat de 45-50km/h nog haalde
Mooie XTZ trouwens! Lijkt me gaaf om eens met de motor op vakantie te gaan
Toen ik bij Domino's werkte (vroegâh) was je blij als je een brommertje had dat de 45-50km/h nog haalde

Mooie XTZ trouwens! Lijkt me gaaf om eens met de motor op vakantie te gaan

te hard rijden,geen manieren,roekeloos rijgedrag,stoer lopen te doen,brommers opvoeren,op de auto weg rijden,rijden zonder helm etc.Dicht bij mijn werk werden afgelopen woensdag/donderdag 15 mensen opgepakt die op de auto weg reden en allemaal werden de brommers in beslag genomen vanwege dat ze hem opgevoerd hadden en veel bonnen omdat men geen helm droegen.Sjittie schreef:maar hoezo "brommertuig" ?
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
tjaa op sommige stukken moet je ook op de weg rijden he bij dit bord:

Dus als ik daar rijd gaan 3 kwart van de automobilisten lekker op 2 meter achter je rijden, want dat is ook heel stoer.
Op een weg waar hun niet in kunnen halen ga ik dan netjes 30 rijden (want mag niet harder in bebouwde kom) en dan gaan ze nog dichter op je rijden en tuteren,
dus wie is dan het tuig?
En dan nog maar niet te spreken over automobilisten die zonder te kijken achteruit rijden en denken dat ze voorrang hebben.
Dus die doen precies het zelfde: "geen manieren,roekeloos rijgedrag,stoer lopen te doe"
maar over dat opfokken en zonder helm is goed dat ze dat aanpakken, die tijd ben ik nu toch wel voorbij
* zo dat moest er even uit want dat gezeik slaat nergens op want mensen in auto's doen precies hetzelfde.
Nu weer ontoppic: ik denk dat ik aan eind van de zomer ga beginnen met motorrijbewijs

Dus als ik daar rijd gaan 3 kwart van de automobilisten lekker op 2 meter achter je rijden, want dat is ook heel stoer.
Op een weg waar hun niet in kunnen halen ga ik dan netjes 30 rijden (want mag niet harder in bebouwde kom) en dan gaan ze nog dichter op je rijden en tuteren,
dus wie is dan het tuig?
En dan nog maar niet te spreken over automobilisten die zonder te kijken achteruit rijden en denken dat ze voorrang hebben.
Dus die doen precies het zelfde: "geen manieren,roekeloos rijgedrag,stoer lopen te doe"
maar over dat opfokken en zonder helm is goed dat ze dat aanpakken, die tijd ben ik nu toch wel voorbij
* zo dat moest er even uit want dat gezeik slaat nergens op want mensen in auto's doen precies hetzelfde.
Nu weer ontoppic: ik denk dat ik aan eind van de zomer ga beginnen met motorrijbewijs

-
- Contacteer:
-
- Contacteer: