Dirty Pages Fotograven talk part 2!!!! The next roll
Moderator:Beheerders
-
- Eddy_the_Eagle
Dat was omdat ie geen andere fatsoenlijke lens heeftXXL schreef:Nog is een dummie vraagje:
Ik vraag mij af welke de voordelen zijn bij het schieten van plaatjes met tele lenzen voor mtb.....je kan toch ook gewoon dichter gaan staan? of mis ik iets.
Want zag op de SOA-cup in bouge 2 man staan met zoeen kanon van een telelens op en maakte mij toen de bedenking waarom dat nu nuttig is buiten dat je verder af kan gaan staan.
Zijn er dus nog meerdere voordelen????

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
als iedereen jong lijkt...zonoskar schreef:Ze zijn allemaal wel erg jong vind ik.... of lijkt dat maar.lc4 schreef:Dit bedoelt-ie dus...

Heb er mee gewerkt, en ik moet zeggen van alles wat in de loop der jaren gebruikt heb zijn de PW's wel de beste tot nu toe.Steelboy schreef:Topickick!
Iemand die hier werkt met Pocketwizards en goede / slechte of andere ervaringen heeft?
Met name voor remote flash en voor foto's maken terwijl je bv aan het rijden bent, lijkt het me wel wat...
Zelf gebruik ik een IR transmitter voor mijn EX550 en dat werkt ook. De afstand is wat beperkter maar voor de meeste doeleinden is het ok.
De PW's worden meer gebruikt voor studioflitsers en dan met name op lokatie. Vroeger had ik een Synchrokabel, custommade, van 25 meter en dat werkt ook en is budgetair gezien een stuk voordeliger.
Wat bedoel je eigenlijk met foto's maken terwijl je aan het rijden bent?
dusssssss©
Condor transmitter ken ik niet. Ik hoor ook alleen mensen specifiek over PW.
Met foto's terwijl je aan het rijden, bedoel ik: camera op vaste opstelling en met PW op de fiets en afdrukken maar...
Overigens: PW werkt gewoon met normale flitskabel, dus in principe kun je iedere willekeurige flitser gebruiken?
Met foto's terwijl je aan het rijden, bedoel ik: camera op vaste opstelling en met PW op de fiets en afdrukken maar...
Overigens: PW werkt gewoon met normale flitskabel, dus in principe kun je iedere willekeurige flitser gebruiken?
Niet als je de PW gebruikt om op afstand je flits te ontsteken.Steelboy schreef:Werkt dat uberhaupt wel, met die Pocketdingen?BOSS schreef: maar dan werken je TTL functies niet meer.
Dit werkt wel weer met een IR transmitter
TTL werkt uiteraard wel als je de PW gebruikt om de camera met daarop de flits vanaf een afstand te ontsteken.
Ik heb de Condors wel eens gebruikt om luchtfoto's te maken, camera + receiver aan een vlieger en knippen maar, werkt perfect!
dusssssss©
Panorama gemaakt van de vakantie.
Dagtripje naar Bodrum:
Klik hier
Verd*mme wel vlek op m'n lens...
Kwam door een macro-shot van een duizendpoot, die een kopstoot dacht te geven aan m'n cam.
Dagtripje naar Bodrum:
Klik hier
Verd*mme wel vlek op m'n lens...
Kwam door een macro-shot van een duizendpoot, die een kopstoot dacht te geven aan m'n cam.
- Pieter en zijn V10