Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Officieel: De Nieuwe Corvette!
rrrrrrrr....!
De V8-motor heeft ruim 400 pk en een koppel heeft van 542 Nm. De V8 wordt standaard geleverd met een handgeschakelde zesbak, of een 4-traps automaat. Verder zal er een Z51 performance ("n race versie) leverbaar worden.
meer foto"s: http://www.autoweek.nl/newsimages.php?c ... =1&d=&ref=
rrrrrrrr....!

De V8-motor heeft ruim 400 pk en een koppel heeft van 542 Nm. De V8 wordt standaard geleverd met een handgeschakelde zesbak, of een 4-traps automaat. Verder zal er een Z51 performance ("n race versie) leverbaar worden.
meer foto"s: http://www.autoweek.nl/newsimages.php?c ... =1&d=&ref=
best wel stiekem n beetje een 360 neusje
zane
zane
persoonlijk vind ik een dergelijke corvette mooier

- Xircuit
- Contacteer:
Zane! schreef:
best wel stiekem n beetje een 360 neusje
zane
ja, en stiekem Z350 deurgrepen.
en stiekem Viper motorkap.
Maar tis wel een gave bak, hij lijkt mischien wat compact op de foto"s, maar bedenk ook dat er 19" is gemonteerd.

Allemaal leuke bakken,maar na een leuke stoet snelle auto"s,heb ik dit jaar eindelijk eens een echte bikers auto gekocht:een peug partner(grijs kenteken)
Ik geef toe is niet de meest spannende auto en gewoonweg de traagste auto die ik ooit gehad heb,loopt net 145 km/u windje mee, berg af.
Maar er kunnen zonder al teveel veel moeite 6 fietsen in,het rijd mega comfi,en de kosten?welke kosten????????????????
Nee nou hou ik eindelijk geld over voor mijn fietsen,en met die push bar voorop krijg ik wel van elke corvette,911,viper,of wat voor auto (bedoelt voor op het asfalt )dan ook lekker voorrang ;D
Greetz Roadkill:snelle wagens zijn absoluut leuk,maar werden mij wat te duur(laser hoort bij star trek niet langs de snelweg,ga boeven vangen !!!!)
Ik geef toe is niet de meest spannende auto en gewoonweg de traagste auto die ik ooit gehad heb,loopt net 145 km/u windje mee, berg af.
Maar er kunnen zonder al teveel veel moeite 6 fietsen in,het rijd mega comfi,en de kosten?welke kosten????????????????
Nee nou hou ik eindelijk geld over voor mijn fietsen,en met die push bar voorop krijg ik wel van elke corvette,911,viper,of wat voor auto (bedoelt voor op het asfalt )dan ook lekker voorrang ;D
Greetz Roadkill:snelle wagens zijn absoluut leuk,maar werden mij wat te duur(laser hoort bij star trek niet langs de snelweg,ga boeven vangen !!!!)
Ze hebben bij chevrolet wel hennig goed naar de concurrentie gekeken, dacht in eerste instantie dat "t om een nieuw model Viper ging
Blijft toch erg ehm..... Amerikaans, om daar dan een 4traps automaat in te gooien.

Blijft toch erg ehm..... Amerikaans, om daar dan een 4traps automaat in te gooien.
een corvette is geen sportwaqgen, maar een slurpende swabberende patserbak
ha ja... een keer flink op t gas en je staat direct achterstevoren in n bocht...
neemt niet weg dat de stingray met een handgeschakelde bak van een collega van mij errrrg bruut is om in te rijden... 5.2 liter geloof ik... toch wel een brute sound, believe me..
zane
neemt niet weg dat de stingray met een handgeschakelde bak van een collega van mij errrrg bruut is om in te rijden... 5.2 liter geloof ik... toch wel een brute sound, believe me..
zane
als ik met m"n volvo 340 te hard gasgaf in de bocht stond ik ook achterste voren.
maar het blijft gewoon een feit dat amerikanengeen sportwagens kunnen bouwen.
een shelby cobra enzo waren wel echte wagens maar een corvette blijft gewoon een schijtbak hoeveel vermogen ze ook in zo" ding douwen , zo"n wagen is gewoon gemaakt om mee over de boulevar te cruisen e zal nooit dicht bij de kwaliteiten van een porsche komen, laat staan een ferrari
maar het blijft gewoon een feit dat amerikanengeen sportwagens kunnen bouwen.
een shelby cobra enzo waren wel echte wagens maar een corvette blijft gewoon een schijtbak hoeveel vermogen ze ook in zo" ding douwen , zo"n wagen is gewoon gemaakt om mee over de boulevar te cruisen e zal nooit dicht bij de kwaliteiten van een porsche komen, laat staan een ferrari
aaB schreef:
een corvette is geen sportwaqgen, maar een slurpende swabberende patserbak
Precies een wagen voor mij dus!
Dude© schreef:
Auto van de biker onderwef naar winterberg ::)
![]()
Dit is meer iets voor jouw rodg, je ken m kopen voor 3 euri
*niet dus, ik las het woord niet omdat het vast zat aan het voorgaande
*
maar ik bedoel dus, zo een "puur sportieve auto, met flink wat vermogen" en dan kom je niet eens fatsoenlijk een bocht door... (ook viper eigen..)
neemt niet weg dat ik dat brute spinnen ook wel wat vind hebben.. echte power zoals een charger: auto bouwen, blok erin, ondervinden dat de auto te zwaar is, dus maar een groter blok erin haha, thats my style..!
zane

maar ik bedoel dus, zo een "puur sportieve auto, met flink wat vermogen" en dan kom je niet eens fatsoenlijk een bocht door... (ook viper eigen..)
neemt niet weg dat ik dat brute spinnen ook wel wat vind hebben.. echte power zoals een charger: auto bouwen, blok erin, ondervinden dat de auto te zwaar is, dus maar een groter blok erin haha, thats my style..!
zane
ha ben je geflitst, cool
wel mooie aktie foto.
wel mooie aktie foto.
-
Dude© schreef:
Auto van de biker onderwef naar winterberg ::)
![]()
Het kan te hard!
20euro te hard om precies te zijn ;D (12km dus valt nog mee)
snelheids monster ;D
nog n paar leuke pix
zane

zane
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Ok als ik het geld had kwam er zoiets. Een getunede fiat doblò. Nu nog door mij met Photoshop getuned maar ooit ook in t echt
vette bak!

vette bak!

Ben nu dus heel hard op zoek naar foto"s van de zwaar getunde Fiat Scudo. Kijken kan ook in een oude GTI Tuning en Design.
-
De toyota landcruiser!!!!!!
10 man in de auto en 10 fietsen erop!
Was geweldig, ik ben hard aan het sparen.... ;D
10 man in de auto en 10 fietsen erop!
Was geweldig, ik ben hard aan het sparen.... ;D

- Xircuit
- Contacteer:
Na de nieuwe Corvette, De nieuwe Mustang:
Normaal ben ik fel tegen al dat "retro" maar dit ziet er wel lekker uit. Er wordt een V8 met 300PK geleverd met een automaat, ook zal er een 200PK versie komen. Of de auto naar Nederland komt is nog onduidelijk.

Normaal ben ik fel tegen al dat "retro" maar dit ziet er wel lekker uit. Er wordt een V8 met 300PK geleverd met een automaat, ook zal er een 200PK versie komen. Of de auto naar Nederland komt is nog onduidelijk.
ik "waardeer" het wel dat de neus weer naar voren staat ipv "aerodynamisch" naar achter gevormd te zijn...
zane
zane
-