of juist niet, er staat wel POT voor, dan krijgt die 996 wel weer een andere betekenisPeter V schreef:zie ik dat nu goed dat het nummerbord "996" is..... jammer

Moderator:Beheerders
Elevation12,000 schreef:Gaat wel goedkomen ....en met SAAB ook:
Erikje zegt: gaat niet goed komen met Saab, dankzij GM.... Ze gaan alsnog naar de verdommenis... watch my words! (en nee, ik ben er ook niet blij mee..)Elevation12,000 schreef: Bij SAAB is er de afgelopen 20 jaar idd het eea gebeurd, okay. GM zijn een stel klungels, maar zonder GM waren ze allang al op de fles geweest. Veeelste klein.
Spyshot van 3 april:Elevation12,000 schreef: ..over in het slop zitten gesproken. Bij Jaguar/Ford hebben ze zich nog ff herbezonnen. Er komt geen nwe X meer ...en design wordt weer vooruitstrevend. Dat klinkt goed! Zie uit naar wat daar de komende jaren komen gaat.
Oe das lekkerXircuit schreef:Zet 't geluid maar wat harder:
http://videos.streetfire.net/search/car ... 24CD4A.htm
Dat vind ik zo asociaal als iemand dat doet. Niet zo gek dat ze hem gepakt hebben als je gewoon de auto natrekt...cHoc schreef:helaas...N I E L S schreef:Haha! Bij die 3e foto heb ik het idee dat die agent aan die man vraagt:"Now how fast were you driving son?"
de eigenaar van die ferrari liep weg bij de plek van het ongeluk....
dom natuurlijk, ze hebben hem uiteindelijk wel gepakt.
idd wou het al zeggen.. En nee er zitten geen mensen in die Bentley. Dat zijn de sportstoelen.MavErik schreef:Best knap om een 1 op 18 schaalmodel te spotten op een hockeyveldArnetteman schreef:op de terugreis uit Bergschenhoek zaterdag stond deze bij deze hockeyvelden vlakbij de baan: