Welk onderschrift hoort hier bij...

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mattin
Contacteer:

Bericht door Mattin » za aug 23, 2014 9:51 pm

Trekrules schreef:Om het nieuwe jaar te beginnen post ik deze dan maar
Afbeelding
Specialized naait tegenwoordig zelfs zijn klanten!

(Nadat bekend is geworden dat Specialized veel kleine rider owned companies heeft aangeklaagd voor niks, waarschijnlijk puur om concurrentie uit de weg te werken. Echt een k*t merk die ik geen cent gun. Stelletje geldwolven in pakken, die bedrijven die gerund worden door echte fanatieke fietsers neerhalen, zodat ze zelf meer in hun eigen zakken kunnen stoppen. Rot lekker op naar voetbal ofzo, maar ga niet onze scene verpesten Specialized!).

sampers

Bericht door sampers » di nov 25, 2014 11:29 pm

Afbeelding
dead straight to live wrong

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » wo nov 26, 2014 9:23 am

Mattin schreef:
Specialized naait tegenwoordig zelfs zijn klanten!

(Nadat bekend is geworden dat Specialized veel kleine rider owned companies heeft aangeklaagd voor niks, waarschijnlijk puur om concurrentie uit de weg te werken. Echt een k*t merk die ik geen cent gun. Stelletje geldwolven in pakken, die bedrijven die gerund worden door echte fanatieke fietsers neerhalen, zodat ze zelf meer in hun eigen zakken kunnen stoppen. Rot lekker op naar voetbal ofzo, maar ga niet onze scene verpesten Specialized!).

NIETS nieuws onder de zon, doen ze al een hele tijd daar bij Spesj. Beetje Scientology praktijken is ze daar niet vreemd.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Plaats reactie