Flaters van de LBS.

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » vr jun 07, 2013 12:46 pm

Jammer dat ze de keer erop je zgan Race Face bb helemaal verneuken omdat ze niet weten wat ze doen. Wegblijven daar. Prutsers. Je moet trouwens ook wel een hele dikke noob wezen om zoiets voor elkaar te krijgen. Lager eruit en cup doormidden. :?

BQDHFR

Bericht door BQDHFR » vr jun 07, 2013 3:55 pm

Technicks schreef:Jammer dat ze de keer erop je zgan Race Face bb helemaal verneuken omdat ze niet weten wat ze doen. Wegblijven daar. Prutsers. Je moet trouwens ook wel een hele dikke noob wezen om zoiets voor elkaar te krijgen. Lager eruit en cup doormidden. :?
true, gewoon true.

Trekrules

Re: Flaters van de LBS.

Bericht door Trekrules » vr jun 07, 2013 5:45 pm

Remmes schreef:
stennis schreef: Matrabike.
als je daar binnen loopt maak je al een fout :)
Iseewhaturdidthere :lol:
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » vr jul 19, 2013 12:13 am

Had mijn kameraad van de week zijn Operator naar een welbekende mtb zaak hier in Enschede gebracht. Lui verder goed werk geleverd maar 1 van de vorkpoten is wat beschadigd omdat de coating er af is geschuurd. Had die kerel aan hem gevraagd of die daar normaal een spatbord had gemonteerd. :lol:

mool

Bericht door mool » vr jul 19, 2013 5:51 am

Opzich geen hele rare vraag toch? Ik zie tegenwoordig super veel mensen met marshguards rijden...

Smittie

Bericht door Smittie » vr jul 19, 2013 6:15 am

mool schreef:Opzich geen hele rare vraag toch? Ik zie tegenwoordig super veel mensen met marshguards rijden...
Die zet je toch niet op je binnenpoten vast ;-)

mool

Bericht door mool » vr jul 19, 2013 3:30 pm

'vorkpoten' zijn altijd binnenpoten?

alain

Bericht door alain » vr jul 19, 2013 4:46 pm

vorkpoten met coating wel.

Tuup J

Bericht door Tuup J » do aug 01, 2013 12:38 am

1 keer mijn bike weg gebracht voor een servicebeurt. Kreeg hem terug en kon alles, maar dan ook alles opnieuw afstellen, remhendels die verkeerd stonden, shifter, you name it.

Sindsdien, doe ik alles zelf.
Laatst gewijzigd door Tuup J op za aug 03, 2013 11:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Life begins at the end of your comfortzone.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do aug 01, 2013 9:16 am

Tuup J schreef:1 keer mijn bike weg gebracht voor een servicebeurt, was toen ook mijn toenmalige sponsor. Kreeg hem terug en kon alles, maar dan ook alles opnieuw afstellen, remhendels die verkeerd stonden, shifter, you name it.

Sindsdien, doe ik alles zelf.
:thumbsup:

Hotsnail
Contacteer:

Bericht door Hotsnail » do aug 08, 2013 11:29 am

Bij een LBS hier in het noorden van het land langs of ze de IS nokken op mijn achterbrug konden vlakken (af fabriek niet gebeurd). Na een hoop uitleg van mijn kant, dat daar speciaal gereedschap voor was enzovoort, kwam de man in de werkplaats met het onvergetelijke antwoord: "Dat gereedschap heb ik niet, maar ik heb wel een slijpschijf, daar kan het ook mee"
Ben toen maar met een vriendelijk "Bedankt" weer weg gegaan...
Uiteindelijk zonder de remnokkken te vlakken alles gemonteerd, en loopt nog steeds goed, dussss...
Ijzeren paarden eten geen haver....

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo aug 14, 2013 10:53 am

Hotsnail schreef:kwam de man in de werkplaats met het onvergetelijke antwoord: "Dat gereedschap heb ik niet, maar ik heb wel een slijpschijf, daar kan het ook mee"
:lol: :lol:
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » wo aug 14, 2013 2:21 pm

Blijkbaar had ie alleen een slijpschijf en een hamer :D

amigo

Bericht door amigo » wo nov 27, 2013 6:25 pm

Een keer bij een bike shop in alkmaar mijn bike laten repareren, omdat zij zelf geen hope willen leveren moest ik dat zelf bestellen. Toen ik vroeg of zij de maten van mijn remschijven wilden doorgeven (fiets stond daar dus) hebben ze zowel voor als achter de verkeerde maat doorgegeven. Dus toen zat ik vervolgens met 100€ Aan floating discs die ik niet meer kon terugsturen vanwege een afwijkende kleur.
Toen ik de persoon daarop aansprak, kon hij het zich opeens niet meer herinneren...

Smittie

Bericht door Smittie » wo nov 27, 2013 6:30 pm

amigo schreef:Een keer bij een bike shop in alkmaar mijn bike laten repareren, omdat zij zelf geen hope willen leveren moest ik dat zelf bestellen. Toen ik vroeg of zij de maten van mijn remschijven wilden doorgeven (fiets stond daar dus) hebben ze zowel voor als achter de verkeerde maat doorgegeven. Dus toen zat ik vervolgens met 100€ Aan floating discs die ik niet meer kon terugsturen vanwege een afwijkende kleur.
Toen ik de persoon daarop aansprak, kon hij het zich opeens niet meer herinneren...
bike action zeker?

japie carbon

Bericht door japie carbon » wo nov 27, 2013 7:01 pm

Je weet toch zelf wel wat voor schijven je wilt?? En je kan ze altijd toch gebruiken?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » wo nov 27, 2013 7:06 pm

amigo schreef:Een keer bij een bike shop in alkmaar mijn bike laten repareren, omdat zij zelf geen hope willen leveren moest ik dat zelf bestellen. Toen ik vroeg of zij de maten van mijn remschijven wilden doorgeven (fiets stond daar dus) hebben ze zowel voor als achter de verkeerde maat doorgegeven. Dus toen zat ik vervolgens met 100€ Aan floating discs die ik niet meer kon terugsturen vanwege een afwijkende kleur.
Er bestaat ook zoiets als adapters, lichtelijk goedkoper dan je schijven wegnaaien...
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

amigo

Bericht door amigo » vr nov 29, 2013 9:46 pm

Heb je idd gelijk in, destijds niet over nagedacht. De fietsen winkel trouwens ook niet.
Die zijn niet echt meedenkend

Paul Chris

Bericht door Paul Chris » ma dec 02, 2013 4:35 pm

Deze komt van een fietsenmaker uit Ede die probeerde van zijn voorraad 26-ers af te komen: "je kán wel een 29-er kopen, maar die zijn niet geschikt voor in het bos"

stennis

Bericht door stennis » ma dec 02, 2013 6:22 pm

Paul Chris schreef:Deze komt van een fietsenmaker uit Ede die probeerde van zijn voorraad 26-ers af te komen: "je kán wel een 29-er kopen, maar die zijn niet geschikt voor in het bos"
Haha ! die is ook goed ja.

Treepy

Bericht door Treepy » wo dec 04, 2013 6:35 pm

:shock: Das een goeje, wat n stumperd jonguh! haha
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

Remmes

Bericht door Remmes » ma dec 09, 2013 10:59 pm

Paul Chris schreef:Deze komt van een fietsenmaker uit Ede die probeerde van zijn voorraad 26-ers af te komen: "je kán wel een 29-er kopen, maar die zijn niet geschikt voor in het bos"
that's funny because its true :o
een echte bike heeft 26 inch wielen

Paul Chris

Bericht door Paul Chris » wo dec 11, 2013 6:36 pm

Remmes schreef:
Weten we meteen onder welk alter ego die edese FM op DP zit :| 8)

Treepy

Bericht door Treepy » vr dec 13, 2013 6:33 pm

Remmes schreef:
Typfoutje denk ik? Een echte bike heeft 2 wielen! Welke maat is voor ieders persoonlijk. Maar het gezegde een 29er is niet voor in het bos in onzin natuurlijk :lol:
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

Plaats reactie