euhm... meen je dat nu echt?Tommie ;D schreef:Pff, ik begin wasmachineman toch echt wel te missen nu... Heeft DP nog wel veel zin zonder hem? Misschien moeten we er allemaal mee kappen nu.

Moderator:Beheerders
volgens mij was die gast nog dronken toen hij die fiets erop zette...tribal198 schreef:Hier zitten zelfs remmen op van 1890euro!
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Lees ik dat nou goed remmen met ABS op een fietsSmittie schreef:volgens mij was die gast nog dronken toen hij die fiets erop zette...tribal198 schreef:Hier zitten zelfs remmen op van 1890euro!
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Down volcano bike : veel plezier in 2013! oftewel een Giant Box Two
voor dames
remmen met ABS
Hi tech frame : net zo licht als een XT-frame maar 2x zo sterk !!!
Een koopje / wil je de biedingen niet aankijken ,
dan kan je het woord bij de daad voegen en bellen.
Je kan ook wachten tot er iets anders om de hoek komt kijken ,of wachten op je reïncarnatie ?
ik denk dat ik hem moet hebben!!
en antwoord:Remmes schreef:Heb de asverteerdr maar gemaild of hij nog in sprookjes geloofd
Als je vroeg was opgestaan dan wist je dat je overbodig zwetst : men verkoopt vrachtwagens met stront en verpakt in zakken loopt iedereen ermee weg !!
Waarom zou de mooiste fiets van het beste merk dan niks mogen kosten?
Het zijn ook de mensen als jij die nooit in een Ferrari zullen rijden !
Een compliment voor een compliment!
Ik heb al 40 van deze fietsen verkocht dus we doen ! Maar wist ik het niet, dan vroeg ik het ook niet aan jou, maar aan een optimist !
> ----- Original Message -----
> From: remko via Marktplaats
> Sent: 01/03/13 03:28 PM
> To: b.3ftd3ylyczbir@mail.marktplaats.nl
> Subject: Reactie: Down volcano bike : veel plezier in 2013!
>
> Reactie op uw advertentie 'Down volcano bike : veel plezier in 2013!'
ik heb het gewoon netjes geformuleerd hoor:Remmes schreef:ben benieuwd
wat zou dneken als ie zn mailbox open "weer zo een !"
nu op reactie wachtenBeste de Engel,
ik heb een paar vragen en opmerkingen over de fiets.
u spreekt over een Giant XTC superior
maar dit is een Giant box two
een Giant XTC is ALTIJD een hardtail geweest. (dus zonder achter vering)
u spreekt over een voorrem met ABS van 5 jaar oud twv 1890 euro.
ik loop al wat jaartjes mee in de mountainbike wereld en er zijn nooit zulke dure remmen geweest en ook geen hydraulische schijfremmen met ABS
het betreft een: Hi tech frame : net zo licht als een XT-frame maar 2x zo sterk !!!
dit is grote onzin want het is gewoon een simpele box two van zeker 10 jaar oud, dus dat zo goed als nieuw klopt ook niet helemaal
Een koopje / wil je de biedingen niet aankijken ,
dan kan je het woord bij de daad voegen en bellen.
Je kan ook wachten tot er iets anders om de hoek komt kijken ,of wachten op je reïncarnatie ?
ik weet niet wat voor verkoop praatjes dit zijn maar het lijkt mij verstandig om je potentiële kopers netjes voor te lichten in plaats van op te lichten
met vriendelijke groet,
Arno Smit