rockrider fr6
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Ik noem het gewoon je geld 'wegsmijten' ...
Zoals al eerder gezegt is, goedkoop vaak duurkoop. Je zit al met een hele berg shitonderdelen waar je echt geen held voor moet zijn om ze te slopen. Moest het frame nu nog van iets of wat degelijke kwaliteit zijn kon je zeggen " oké slechte parts maar ik vervang ze met der tijd " En zoals ik al heb gezegt "je gaat nu eenmaal niet iets opbouwen op een slechte fundering" .
Ik blijf van mening dat je beter doorspaart en een deftige 2de hands koopt. Of wat sparen en een breed inzetbare hardtail , denk maar aan een NS bitch met bvb een Pike er in. Of een freeride hardtail ... !
Zoals al eerder gezegt is, goedkoop vaak duurkoop. Je zit al met een hele berg shitonderdelen waar je echt geen held voor moet zijn om ze te slopen. Moest het frame nu nog van iets of wat degelijke kwaliteit zijn kon je zeggen " oké slechte parts maar ik vervang ze met der tijd " En zoals ik al heb gezegt "je gaat nu eenmaal niet iets opbouwen op een slechte fundering" .
Ik blijf van mening dat je beter doorspaart en een deftige 2de hands koopt. Of wat sparen en een breed inzetbare hardtail , denk maar aan een NS bitch met bvb een Pike er in. Of een freeride hardtail ... !
Ik zou als ik jouw was gewoon effe door sparen voor een 2e hands bighit of in die richting,mag wat meer kosten dan die rockrider maar dan heb je ook meteen goeie kwaliteit en meer fiets voor je geld.
Tis jouw keuze maar persoonlijk zal ik die niet kiezen,kijk eens op marktplaats,bikemarkt,ebay enz daar worden ook 2e hands downhill/freeride bikes aangeboden
Tis jouw keuze maar persoonlijk zal ik die niet kiezen,kijk eens op marktplaats,bikemarkt,ebay enz daar worden ook 2e hands downhill/freeride bikes aangeboden

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
- Contacteer:
Re: ok
In het "Te Koop " gedeelte op dit forum staan 101 DH fietsen te koop !dhjonas schreef:ok,maar voor tweedehands vind ik toch geen fiets he,als ik downhill fiets ofzo intik op ebay ofzo dan vind ik er maar een stuk of 2
En een rockrider is echt geen " downhill fiets ".
Re: ok
Waarschijnlijk zijn die "stuk of twee beter dan die rock rider"dhjonas schreef:ok,maar voor tweedehands vind ik toch geen fiets he,als ik downhill fiets ofzo intik op ebay ofzo dan vind ik er maar een stuk of 2
Maar goed ik snap ook wel dat zo'n fiets gekocht word, je krijgt 5 jaar garantie op het frame voorvork is een rock shox domain. De rest is dan wel rommel maar vandaar uit kun je als beginnende biker toch wel leuke dingen doen.
Dat zijn achter derieur kapot gegaan is, komt waarschijnlijk omdat zijn ketting te lang was, en dat is als het de origenele ketting is GARANTIE, op alles wat je er aan schade hebt opgedaan.
Groeten Dave
go big and take your time to do that.
-
Re: euhhh
jawel als je een beetje tijd neemt op dit forum dan had je het allang gevondendhjonas schreef:dat is geen antwoord he
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life