Na al de fotografen waar zitten de video editors...???

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Hydraulic_Pimp
Na al de fotografen waar zitten de video editors...???

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo jan 30, 2008 10:09 pm

Zijn er hier eigentlijk, ik dacht Pzytex indertijd maar die is spoorloos verdwenen...

Ne mens moet hem met iets bezig houden dus heb ik me ook maar ne camera aangeschaft en ne vis oog... Dan nog vegas 8.0 legaal gedownload 8) en we zijn der mee weg.

Beetje zitten knutselen met beelden vanop onze lokale molshopen: niet echt veel footage wegens: gebrek aan cameraman, het gebrek aan beetje deftige trails( vooral dit), matig tot heel veel kans om een boswachter tegen te komen en op de bon te vliegen, geen lekkere wijven die we kunnen filmen,...

Hier is het dan: niet opletten er staat dat het filmpje 11 min duurt maar het duurt maar 1.20min. Truukje om youtube te misleiden om betere kwaliteit te kunnen opslaan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=eQN1BGvRuQo

more to come natuurlijk als de sneeuw beke smelt in de bergenlanden...

kevinv10

Bericht door kevinv10 » wo jan 30, 2008 10:22 pm

Ik vond da Winterberg filmpje beter maar dat lag wss aan de immense good looks en style van de rijder 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Z7xwul0EWXY

Maar seriously, cool filmpje.
Weet nog wel een leuke trail in de buurt trouwens, tijd dat mn fiets terug is van de verfboer...
SlapHappy

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo jan 30, 2008 10:25 pm

kevinv10 schreef:Ik vond da Winterberg filmpje beter maar dat lag wss aan de immense good looks en style van de rijder 8)

Maar seriously, cool filmpje.
Weet nog wel een leuke trail in de buurt trouwens, tijd dat mn fiets terug is van de verfboer...
Ja kev we hebben terwijl we gingen eens rondgekeken, maar ik zie niet in waar je iets zou kunnen beginnen. Het is allemaal afgespannen met draad en als je er nog iets zou kunnen bouwen, ligt het gegarandeert binnen de week plat of als ze je snappen mag je met $$$ op tafel komen

kevinv10

Bericht door kevinv10 » wo jan 30, 2008 10:30 pm

Palingbeek, lang pad met mogelijkheden om onopvallend leuke natuurlijke jumpjes te maken.
Pad loopt van de achteringang zeg maar helemaal tot t "hoogste" punt tot je een verhard pad tegenkomt...

Hoe heb je dat filmpje gedaan eigenlijk? Premiere?
SlapHappy

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo jan 30, 2008 10:35 pm

Hahaha, onopvallend natuurlijke jumpjes, ja zo een take van 1m hoog valt natuurlijk niet op in de natuurl:lol:

We kunnen een keer gaan kijken, we zien dan wel wat we er kunnen leggen

filmpje werd gedaan met sony vegas

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do jan 31, 2008 10:43 am

Ik werk nu nog in Pinnacle maar ga naar Avid Liquid of Adobe Premiere CS3

Hier wat filmpjes:

Winterberg (is een vid van een vrijgezellendag dus voor de actie even doorklikken naar 10 minuten en 55 seconden en dan ff wachten op de muziek 8) ) Beetje jammer dat de kwaliteit in Google Video slecht is :(
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7067&hl=nl

Abflughalle:

pZyteX

Bericht door pZyteX » do jan 31, 2008 7:54 pm

tsja ik filmde eigenlijk alleen in bhoek (dat is weg en groningen is ver), maar heb dit jaar door me werk (ook video montage) bitter weinig tijd gehad om zelf te fietsen, laat staan wat te filmen.

Maar ik gebruik altijd final cut pro en premier als ik op een pc moet werken, met avid kan ik niet werken.

Filmpje is wel cool, muziek een beetje te misschien en ik ben nooit zo'n fan van fish-eyes (maar dat is puur persoonlijk) Wat voor camera heb je?

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » do jan 31, 2008 8:07 pm

sherlock schreef:Ik werk nu nog in Pinnacle maar ga naar Avid Liquid of Adobe Premiere CS3

Hier wat filmpjes:

Winterberg (is een vid van een vrijgezellendag dus voor de actie even doorklikken naar 10 minuten en 55 seconden en dan ff wachten op de muziek 8) ) Beetje jammer dat de kwaliteit in Google Video slecht is :(

Abflughalle:
Ah CS3 al lang uit? heb je hem al gebruikt?

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » do jan 31, 2008 8:11 pm

pZyteX schreef:tsja ik filmde eigenlijk alleen in bhoek (dat is weg en groningen is ver), maar heb dit jaar door me werk (ook video montage) bitter weinig tijd gehad om zelf te fietsen, laat staan wat te filmen.

Maar ik gebruik altijd final cut pro en premier als ik op een pc moet werken, met avid kan ik niet werken.

Filmpje is wel cool, muziek een beetje te misschien en ik ben nooit zo'n fan van fish-eyes (maar dat is puur persoonlijk) Wat voor camera heb je?
Ah ie leeft blijkbaar toch nog ;). Final cut pro, maar jmmrgenoeg alleen voor mac en die heb ik niet :d.

Muziek, bwoh ik wou er iets trailer achtigs van maken en redelijk kort met nogal felle muziek. Fish eye is gewoon handig als je heel dicht staat als je rijder dicht van je voorbij komt zie je dan gewoon trui voorbij komen ofzo ;).

Filmpje is gemaakt met een panasonic nv-gs320

grtz

Eddy_the_Eagle

Bericht door Eddy_the_Eagle » do jan 31, 2008 8:16 pm

Ik heb me in een ver verleden nog wel eens bezig gehouden met bike-video's, maar helaas werd het brood te droog. Hou me tegenwoordig meer bezig met fotografie, maar als ik het filmpje van de hydraulic Pimp zie, gaan m'n handen wel weer jeuken om weer eens wat te maken...

Camera, nog steeds een Sony DSR 170 (jakkes, met tapes), maar zodra de mogelijkheid er is komt er een Panasonic HVX200. Montage in Final Cut Pro en graphics in Motion. In m'n achterhoofd denk ik erover om me ook eens te gaan bezighouden met Shake en misschien wel After Effects.

Ik heb ergens op een plank nog een nooit gereleaste bike-movie liggen... Best aardig voor die tijd, al zou ik hier en daar wel wat dingen anders doen als ik hem echt uitbrengen.

M@lphy

Bericht door M@lphy » do jan 31, 2008 8:21 pm

Geen tijd?

Waarom heb je dan in godsnaam die Turner 4X gekocht?

Enne wat gebruik je op dé Mac voor video edit?

:evil:

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » do jan 31, 2008 8:25 pm

Eddy_the_Eagle schreef:Ik heb me in een ver verleden nog wel eens bezig gehouden met bike-video's, maar helaas werd het brood te droog. Hou me tegenwoordig meer bezig met fotografie, maar als ik het filmpje van de hydraulic Pimp zie, gaan m'n handen wel weer jeuken om weer eens wat te maken...

Camera, nog steeds een Sony DSR 170 (jakkes, met tapes), maar zodra de mogelijkheid er is komt er een Panasonic HVX200. Montage in Final Cut Pro en graphics in Motion. In m'n achterhoofd denk ik erover om me ook eens te gaan bezighouden met Shake en misschien wel After Effects.

Ik heb ergens op een plank nog een nooit gereleaste bike-movie liggen... Best aardig voor die tijd, al zou ik hier en daar wel wat dingen anders doen als ik hem echt uitbrengen.
Ah eddy, juist ik herinner me daar nog iets van dat jij ook nog iets had online hebt gezet en dat het er nog goed uitzag ook ;)

staat er nog ergens iets online van je?

Eddy_the_Eagle

Bericht door Eddy_the_Eagle » do jan 31, 2008 8:38 pm

Ver verborgen staat er nog wel wat. Misschien nog eens wat troep uit m'n archief in Youtube gooien...

pZyteX

Bericht door pZyteX » do jan 31, 2008 9:57 pm

M@lphy schreef:Geen tijd?

Waarom heb je dan in godsnaam die Turner 4X gekocht?

Enne wat gebruik je op dé Mac voor video edit?

:evil:
geen tijd, wel geld, dat krijg je met veel werken. maar meer fietsen staat dan ook op mn goede voornemens lijst

qua camera ben ik nogsteeds voorstander van dv en ouderwetse tapes, met een hd heb je het probleem dat je niet kan wisselen als ie vol is, de resolutie van dv is ook prima en aangezien hdcam een waardeloos beeld geeft is dat niet echt een optie.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do jan 31, 2008 10:21 pm

Hydraulic_Pimp schreef:
sherlock schreef:Ik werk nu nog in Pinnacle maar ga naar Avid Liquid of Adobe Premiere CS3

Hier wat filmpjes:

Abflughalle:
Nee, want ik kan de serial niet vinden :x

pZyteX

Bericht door pZyteX » do jan 31, 2008 11:21 pm

sherlock schreef:
Hydraulic_Pimp schreef:

Hier wat filmpjes:

Abflughalle:
Nee, want ik kan de serial niet vinden :x
Doos kwijt? :evil:

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr feb 01, 2008 9:55 am

:whistle:

bettes

Bericht door bettes » vr feb 01, 2008 10:01 am

http://www.garagetv.be/video-galerij/ka ... _2007.aspx

ikke filmen... mijn madam editten.

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

trek

Bericht door trek » za feb 02, 2008 6:20 pm

sherlock schreef::whistle:
www.serials.ws (niet checken waar die kleinne van je bij is 8) )

Ik gebruik het ook. Ben het nu op school aan het leren.

Nu kan het niveau wat omhoog ipv. wndows moviemaker:P

Plaats reactie