Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.
Moderator:Beheerders
-
Trekrules
Bericht
door Trekrules » ma sep 17, 2007 10:59 pm
je zou maar in de wachtrij staan voor de kassa

,wat een mensen massa.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
trek
Bericht
door trek » di sep 18, 2007 7:56 am
Waarom denk ik bij dit soort dingen altijd meteen aan brand
Het zal maar gebeuren

-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » di sep 18, 2007 8:53 am
Tok Tok: Meneer hier de brandweer, heeft u een gebruiksvergunning voor dit pand en deze bezettingsgraad?
Wel gruwelijk veel mensen. Je gaat toch niet voor de lol naar zo'n opening? Tevens vind ik de mediamarkt helemaal niet zo goedkoop. Paar leuke aanbiedingen maar alles wat niet in de aanbieding is kan je net zo goed om de hoek bij de lokale electroboer kopen (waar je hier in het dorp ook nog kunt afdingen).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
cHoc
Bericht
door cHoc » di sep 18, 2007 3:45 pm
didadunlop schreef:Tok Tok: Meneer hier de brandweer, heeft u een gebruiksvergunning voor dit pand en deze bezettingsgraad?
Wel gruwelijk veel mensen. Je gaat toch niet voor de lol naar zo'n opening? Tevens vind ik de mediamarkt helemaal niet zo goedkoop. Paar leuke aanbiedingen maar alles wat niet in de aanbieding is kan je net zo goed om de hoek bij de lokale electroboer kopen (waar je hier in het dorp ook nog kunt afdingen).
MM is vooral bij de opening goedkoop, en af en toe redelijk goedkope aanbiedingen idd.
shoot me again, I ain't dead yet
-
Marklesss
-
Contacteer:
Bericht
door Marklesss » di sep 18, 2007 4:54 pm
cHoc schreef:didadunlop schreef:Tok Tok: Meneer hier de brandweer, heeft u een gebruiksvergunning voor dit pand en deze bezettingsgraad?
MM is vooral bij de opening goedkoop, en af en toe redelijk goedkope aanbiedingen idd.
En het voordeel van de MM is dat ze gewoon erg veel hebben, bij de locale elektroboer moet het vaak op bestelling.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
-
Brum. - Berichten:3080
Bericht
door Brum. » wo sep 19, 2007 7:44 am
Daarom, ik ga ook altijd naar de MM als ik iets wil uitproberen of twijfel tussen twee of meer verschillende apparaten. Alles staat aan en er mag mee gespeeld worden, ideaal.
-
hallobike
-
Contacteer:
Bericht
door hallobike » wo sep 19, 2007 5:15 pm
Brum. schreef:Daarom, ik ga ook altijd naar de MM als ik iets wil uitproberen of twijfel tussen twee of meer verschillende apparaten. Alles staat aan en er mag mee gespeeld worden, ideaal.
dat is wel zo maar als je bij een locale elektroboer advies vraagt krijg je dat snel maar bij de mm moet je heel lang wachten
-
sampers
Bericht
door sampers » wo sep 19, 2007 6:46 pm
die ben ik in de MM toch nog niet tegengekomen

dead straight to live wrong
-
zonoskar
Bericht
door zonoskar » wo sep 19, 2007 8:02 pm
Lijkt wel de MM in Eindhoven tijdens de opening