lord of the rings
Moderator:Beheerders
Volgt iemand het verhaal van oze turnkoning Van Gelder? Het moet toch niet gekker worden dat een 2e plaats op de wereldkampioenschappen niet genoeg is voor een plaats op de olympische spelen!!!!!!!
Die bonden hier moet hun ogen eens opendoen in plaats van alleen maar aan regeltjes te denken!!!!
(voor diegene die afvraagt waarom ik naar turnen kijk: Dat is puur omdat er een Nederlander heel goed in is en meedoet. Dan zit ik heel fanatiek voor de tv alles te volgen. ZELFS TURNEN JA!!!!)
Die bonden hier moet hun ogen eens opendoen in plaats van alleen maar aan regeltjes te denken!!!!
(voor diegene die afvraagt waarom ik naar turnen kijk: Dat is puur omdat er een Nederlander heel goed in is en meedoet. Dan zit ik heel fanatiek voor de tv alles te volgen. ZELFS TURNEN JA!!!!)
- didadunlop
Er zijn twee mogelijkheden: spelen of niet spelen. Door met een onbekwame scheidsrechter de wedstrijd te beginnen, aanvaardt men automatisch zijn leiding.
Dus niet zeuren. Er wordt niet voldaan aan de gestelde regels dus hij mag niet mee. Als iedereen voor ieder wissewasje een uitzondering gaat bedenken zijn we tot in de lengte van dagen aan het ruzien wie wel en wie niet.
Dus niet zeuren. Er wordt niet voldaan aan de gestelde regels dus hij mag niet mee. Als iedereen voor ieder wissewasje een uitzondering gaat bedenken zijn we tot in de lengte van dagen aan het ruzien wie wel en wie niet.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Ik heb geen medelijden met van Gelder. Als hij eerder van die verboden middeltjes af was gebleven had hij zich al veel eerder kunnen plaatsen via reguliere wedstrijden en had hij het nu niet op de allerlaatste plaatsingsmogelijkheid aan hoeven laten komen. Eigen schuld, dikke bult gevalletje dus!
(Dat de nederlandse bonden absurde plaatsingseisen hanteren ben ik overigens geheel met je eens, maar dat staat hier even buiten.)
(Dat de nederlandse bonden absurde plaatsingseisen hanteren ben ik overigens geheel met je eens, maar dat staat hier even buiten.)