Pa zijn auto, passen 5 dirtbikes in, als de achterbank is omlaag geklapt, en als een gedeelte van de achterbank is omlaag geklapt, passen er 3 stuks in.
Ma haar auto, gaat alleen de fiets in als het echt nodig is.(het is niet die, maar precies zo een)
De crossbus, daar kunnen een hele boel fietsen in!
De crossauto voor in het veld!Zo eentje, alleen niet zo gek verlaagd...
Naast biken en muziek een van de grootste hobby's van me, VOLKSWAGENS
Heb deze op 6 januari gekocht in de kleur WIT! Samen met mijn bro zo'n 3 maandjes aan gewerkt en met een roller de kleur erop gezet. Hij is nog niet helemaal af, de stootstrips moeten bijvoorbeeld nog in de lak en gemonteerd worden, daarna zijn de velgen aan de beurt want die krijgen een schuur en spuitbeurt. Ook moet het front dat er nu opzit vervangen gaan worden door een VENTO front, met originele grill en smoke-koplampen. En als klap op de vuurpijl komt eer nog een schroefsetje verlaging onder.. (nog zat ideeën en plannen dus waar ik naast biken mijn kostbare tijd en geld in kan steken )
Wat vinden jullie ervan
Past btw ook goed bij mijn bike al zeg ik het zelf
En het belangrijkste is natuurlijk dat hij er ook nog inpast ook als ik de achterbank platgooi
@ 14anton14: Die Chevy ziet er netjes uit Alleen vind ik de banden er niet echt onderstaan...maar goed, het moeten wel dikke sloffen zijn met zoveel power
Heb er al ruim een jaar ook eentje in... Zoals een maat van me zei: "Bestelbusje met waterhoofd." Maar 't is een heerlijk praktische auto. Mijn zit meestal ook zo vol.