Manhunt 2
Moderator:Beheerders
er gaat zoveel nieuws rond het spel Manhunt 2 van de Amerikaanse game producent Rock star dat over een tijdje uitkomt.Het spel schijnt wreed,sadistisch en erg geweldadig te zijn,in Engeland,Ierland en nu ook Italie is het spel verbannen.In Amerika heeft het een AO Classificatie(Adults Only)gekregen en nu wil de PVDA en andere partijen het spel ook verbieden.Wat zijn jullie meningen over dit spel.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Pieter en zijn V10
- Pieter en zijn V10
Nee ik ben te druk met het bekijken van domme topics, zoals mensen die hun nieuwe trappers showen omdat ze een mooi kleurtje hebben.Plip schreef:Dus jij wilt ook wel zo'n spel?Pieter en zijn V10 schreef:Goedkeuren en dan hoop ik dat jij het gaat spelen zodat je niet zulke topics hoefd te openen...
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Volgens mij ben jij dat diegene die dat topic aanklikt.Pieter en zijn V10 schreef:Nee ik ben te druk met het bekijken van domme topics, zoals mensen die hun nieuwe trappers showen omdat ze een mooi kleurtje hebben.Plip schreef:Dus jij wilt ook wel zo'n spel?Pieter en zijn V10 schreef:Goedkeuren en dan hoop ik dat jij het gaat spelen zodat je niet zulke topics hoefd te openen...
-
- Contacteer:
Volgens mij zit er hier een gefrustreerd persoon op DP ( niet dat hij alleen isPlip schreef:Volgens mij ben jij dat diegene die dat topic aanklikt.Pieter en zijn V10 schreef:Nee ik ben te druk met het bekijken van domme topics, zoals mensen die hun nieuwe trappers showen omdat ze een mooi kleurtje hebben.Plip schreef: Dus jij wilt ook wel zo'n spel?