Just when you thought it couldn't get any worse....
Moderator:Beheerders
---www.cjmedia.nl---
- didadunlop
yups hoorde het zonet op het nieuws.
Ik vraag me echt af waarom mensen zo vaak geweld gebruiken om iets duidelijk te maken. Agressie om niks. Nu weet ik niet wat hier de achtergronden van zijn. Maar ik hoop niet dat het weer een niet begrepen puber is (zoals columbine etc) die op deze manier "aandacht" wil..
dammit word er wat onpasselijk van ieder keer weer.
Ik vraag me echt af waarom mensen zo vaak geweld gebruiken om iets duidelijk te maken. Agressie om niks. Nu weet ik niet wat hier de achtergronden van zijn. Maar ik hoop niet dat het weer een niet begrepen puber is (zoals columbine etc) die op deze manier "aandacht" wil..
dammit word er wat onpasselijk van ieder keer weer.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
afgrijselijk dat dit soort dingen gebeuren daar in Amerika,het gaat dit keer om 2 kinderen van 11 en 13 jaar oud die met een wapen rondlopen in een school en dan mensen doden is echt niet normaal meer
.Ik vindt dit echt diep en diep triest nieuws.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Mensen houden eenmaal van wapens in Amerika,Clinton had al een soort wet ingevoerd op automatische geweren,maar die wet is er niet meer.Kijk het van deze kant.Het wordt je al van jongs af aan geleerd zoals wij kinderen leren fietsen wordt het je daar geleerd om te schieten.Het is eenmaal de cultuur daar in amerika om een wapen te hebben.Rubenio schreef:sick , ze moeten ook n's aan die wapenwet sleutelen!
Iedereen kan gewoon een gun kopen, echt belachelijk.
Zolang er niets aan die wet gedaan word kan je het volgende incident alweer tegemoet zien.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life