Sta je dan met je bek vol tanden

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sherlock
Contacteer:
Sta je dan met je bek vol tanden

Bericht door sherlock » wo mar 21, 2007 7:57 am

Afgelopen maandag bij De Wereld Draait Door was er een reportage over de Nationale Aliantie door de Jakhalzen.

Check die vent met z'n cameraatje op het laatst. Dreigen en dan toch maar niet. Sta je dan :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/11771/9 ... index.html

Chmod

Bericht door Chmod » wo mar 21, 2007 8:22 am

super!!! Lachen :D

stephan

Bericht door stephan » wo mar 21, 2007 8:34 am

:lol:

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo mar 21, 2007 10:25 am

die denkt wtf 1 miljoen mensen die kijken :lol:
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo mar 21, 2007 10:44 am

Dat was een meesterlijk stukje.

Overigens on a side note; Veel van de commerciele zenders proberen telkens nieuwe formats, programma's die iets nieuws brengen of wat ook. De publieke omroep gaat gelukkig niet zo ver mee in de, met name erg platvloerse, weinig inhoudelijke onzin waarmee die commercielen komen. De commerciele geven graag af op het publieke bestel, maar programma's als DWDD en Pauw/Witteman geven toch maar weer aan dat de wáre klasse op het gebied van programma maken nog steeds bij met name de Vara en bijv. een VPRO liggen... Ik kijk niet veel tv, blijf enkel voor TopGear thuis. Programmas als DWDD en Pauw/Witteman maken het echter zo dat ik toch wel wat meer de TV aan heb...
---www.cjmedia.nl---

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo mar 21, 2007 10:45 am

dubbel posting zuigt...
---www.cjmedia.nl---

Plip

Bericht door Plip » wo mar 21, 2007 10:53 am

Gered door de camera
:lol:

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo mar 21, 2007 12:09 pm

maar programma's als DWDD en Pauw/Witteman geven toch maar weer aan dat de wáre klasse op het gebied van programma maken nog steeds bij met name de Vara en bijv. een VPRO liggen
daar wil ik wel een nuancering op geven. Als je de inhoud en vorm van DWDD gaat bekijken vindt ik het eigenlijk gewoon de Barend en van Dorp van de publieke omroep. Eenzelfde met Pauw en Witteman. Waarbij ik veel moeite heb met de dwingende toon van Paul Witteman welke verglijkbaar is met de opdringerige meningen bij Barend en van Dorp.

Ik vind de publieke omroep wel beter. Maar deze twee programma's vind ik niet het juiste voorbeeld. Ik kijk meer naar de keuze van series en de keuze van docu's/films. Veel meer maatschappij betrokken.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » wo mar 21, 2007 12:49 pm

Het gaat mij erom dat zo'n zielig en in hokjes denkend figuur voor lul staat.

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » wo mar 21, 2007 1:19 pm

lol en dan nog bezig blijven met zen cameraatje. BURN

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo mar 21, 2007 5:48 pm

Mooi die nationalisten..

Eigenlijk zijn het maar softies. Deze zondag hadden we een zondagmiddag matinee met Born from pain en andere HC bandjes. Echt gezellig echter er waren ook een paar nazi's bij (je weet wel kaal, doodshoofden, combat 18, screwdriver etc etc). Maar die waren met zijn 5-en tegen een paar honderd linkse rakkers.. echt kansloos..

Edoch deze gasten (van de nationale alliantie) moeten zich maar eens gaan aansluiten bij Stormfront of Blood and Honour das pas lachen..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Steel Farmer
Contacteer:

Bericht door Steel Farmer » wo mar 21, 2007 8:00 pm

gelukkig is links een vrede, alles, mensen lievende club die alleen op gelegenheid mensen neerschieten grote knokpartijen uitlokken mensen bedreigen en huizen onderkladderen bij hoge uitzondering omdat ze zo vredelievend zijn. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

extreem=verkeerd links recht midden of der bovenop

grtz casper

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo mar 21, 2007 9:20 pm

didadunlop schreef:
maar programma's als DWDD en Pauw/Witteman geven toch maar weer aan dat de wáre klasse op het gebied van programma maken nog steeds bij met name de Vara en bijv. een VPRO liggen
daar wil ik wel een nuancering op geven. Als je de inhoud en vorm van DWDD gaat bekijken vindt ik het eigenlijk gewoon de Barend en van Dorp van de publieke omroep. Eenzelfde met Pauw en Witteman. Waarbij ik veel moeite heb met de dwingende toon van Paul Witteman welke verglijkbaar is met de opdringerige meningen bij Barend en van Dorp.

Ik vind de publieke omroep wel beter. Maar deze twee programma's vind ik niet het juiste voorbeeld. Ik kijk meer naar de keuze van series en de keuze van docu's/films. Veel meer maatschappij betrokken.

Okee, daar ga ik in mee. Heb je gelijk in. Pauw/Witteman hebben idd wel hun 'steil' van interviewen, die ook ik niet altijd even subtiel vind en niet altijd tot een goed interview lijdt.

Docu's zoals de Keuringsdienst van Waarden en Tegenlicht zijn van een kaliber waaraan de commercielen niet snel aan kunnen tippen. Tegenlicht is sceptisch, maar dat ben ik ook.. en kan me niet altijd vinden in dat wát ze brengen en hóe ze het brengen. Ze brengen het echter vaak wel op zo'n manier, dat de kijker zélf nog gedwongen wordt na te denken... zonder een echte mening op te dringen... tot op zekere hoogte.
---www.cjmedia.nl---

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo mar 21, 2007 10:30 pm

idd... gelukkig hebben ze op nl3 veel britse humor...:D

maar om terug te komen op het onderwerp.

Kansloos volk blijft het toch die nazi's en dergelijke types. Heb het zonet nog even opnieuw gezien en echt kansloos..

edoch voor meer "leuke" praat op dit gebied kijk ik soms op het forum van stormfront. Das echt hilarisch.

Stukje over een rechts concert ergens in NL:

Het vorige concert was steengoed met de Westland Rebels en De Ruyter Korps!

Beetje raar dat een buitenlandse band boven de beste Nederlandse band staat...
Oost-Europeanen boven Nederlanders... Dit concert hoeft toch geen afspiegeling van de samenleving te zijn?
Zingen ze wel Engels? Of in hun eigen taal?

duszz.....

BLRacing

Bericht door BLRacing » za mar 24, 2007 10:11 pm

Ook wel apart trouwens. Hoe verzin je het om de extreem linkse muziek van Rage Against The Machine onder het filmpje te plakken :evil: :evil:

Plaats reactie