Check die vent met z'n cameraatje op het laatst. Dreigen en dan toch maar niet. Sta je dan

http://www.dumpert.nl/mediabase/11771/9 ... index.html
Moderator:Beheerders
daar wil ik wel een nuancering op geven. Als je de inhoud en vorm van DWDD gaat bekijken vindt ik het eigenlijk gewoon de Barend en van Dorp van de publieke omroep. Eenzelfde met Pauw en Witteman. Waarbij ik veel moeite heb met de dwingende toon van Paul Witteman welke verglijkbaar is met de opdringerige meningen bij Barend en van Dorp.maar programma's als DWDD en Pauw/Witteman geven toch maar weer aan dat de wáre klasse op het gebied van programma maken nog steeds bij met name de Vara en bijv. een VPRO liggen
didadunlop schreef:daar wil ik wel een nuancering op geven. Als je de inhoud en vorm van DWDD gaat bekijken vindt ik het eigenlijk gewoon de Barend en van Dorp van de publieke omroep. Eenzelfde met Pauw en Witteman. Waarbij ik veel moeite heb met de dwingende toon van Paul Witteman welke verglijkbaar is met de opdringerige meningen bij Barend en van Dorp.maar programma's als DWDD en Pauw/Witteman geven toch maar weer aan dat de wáre klasse op het gebied van programma maken nog steeds bij met name de Vara en bijv. een VPRO liggen
Ik vind de publieke omroep wel beter. Maar deze twee programma's vind ik niet het juiste voorbeeld. Ik kijk meer naar de keuze van series en de keuze van docu's/films. Veel meer maatschappij betrokken.