Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.
Moderator:Beheerders
-
Zane!
Bericht
door Zane! » ma dec 11, 2006 5:02 pm
nice..
maar wat gaat hier gebeuren
check hoe groot(s) dat team geworden is..
en, bekx natuurlijk:
ik hoop en gok, op samenwerking om mn kamaz op achterstand te rijden, en vervolgens een sportieve onderlinge hollandsche strijd!
zane.
-
bart-fmx
Bericht
door bart-fmx » ma dec 11, 2006 7:10 pm
Dat zou inderdaad mooi zijn. Eindelijk eens niet die kamazzen die alles ophouden. Ondanks dat dat toch wel serieus lompe machines zijn.
nothing beats cubic inches
-
Zane!
Bericht
door Zane! » ma dec 11, 2006 7:23 pm
correct.. jammer genoeg..
zoals zovaak, die kamaz trucks ogen niet heel boeiend met die rare ronde koplampen, maar ik kan me herinneren dat iig gerard de rooy er eens goed naar keek, een toch flink onder de indruk van de techniek was..
anyway, daf/ginaf, gewoon nog een grotere concurrent van die zand-lada's
zane
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » ma dec 11, 2006 10:43 pm
Zane! schreef:correct.. jammer genoeg..
zoals zovaak, die kamaz trucks ogen niet heel boeiend met die rare ronde koplampen, maar ik kan me herinneren dat iig gerard de rooy er eens goed naar keek, een toch flink onder de indruk van de techniek was..
anyway, daf/ginaf, gewoon nog een grotere concurrent van die zand-lada's
zane
Zand-lada's... misschien.. wél aangedreven door KHD Deutz diesels (de Tatra's) van ruim 750pk en 730pk uit een Cummins in de Kamaz.. gekoppeld aan gigantisch veel rally ervaring maken het er niet makkelijker op. De Tatra en Kamaz heren rijden heel het jaar door diverse raids en rally's... die ervaring weegt, naast het materieel uiteraard, zwaar.
---www.cjmedia.nl---
-
T.B.F.K.A.N. - Berichten:820
Bericht
door T.B.F.K.A.N. » di dec 12, 2006 8:36 pm
Tatra komt de laatste jaren toch echt niet meer mee.
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » di dec 12, 2006 9:53 pm
T.B.F.K.A.N. schreef:Tatra komt de laatste jaren toch echt niet meer mee.
Das idd waar jah. Misschien ook omdat het échte privéteams zijn, zonder 'vliegende' assistentie e.d. Stukje organisatie dus.
---www.cjmedia.nl---
-
Zane!
Bericht
door Zane! » vr dec 15, 2006 9:53 pm
mmh, afgelopen zondag Ari V ontmoet.. blijft impressive..
zane
-
zonoskar
Bericht
door zonoskar » za dec 16, 2006 2:39 pm
Het regende een beetje, dus ik heb niet veel foto's gemaakt. En daarvan zijn er ook niet zo veel gelukt. Alleen deze vond ik wel iets hebben:
Daarna zat wel heel m'n lens vol met modder, haha.
-
bart-fmx
Bericht
door bart-fmx » za dec 16, 2006 5:19 pm
Was weer leuk om de trucks te zien vegen. Heeft niemand foto's van de rooy die gewoon compleet vast stond op de helling en dat hun assistentiewagen er aan te pas moest komen om hem los te trekken?
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » za dec 16, 2006 5:46 pm
bart-fmx schreef:Was weer leuk om de trucks te zien vegen. Heeft niemand foto's van de rooy die gewoon compleet vast stond op de helling en dat hun assistentiewagen er aan te pas moest komen om hem los te trekken?
Ik hoorde wel zoiets jah, ben vrij kort daarop weer vertrokken richting huis. Hoorde omroepen dat 'een van de Ginaf trucks' stond. Ik dacht dus eigenlijk één van de Ginaf Rally Power trucks... ik moet nog wennen aan het feit dat De Rooy feitelijk ook een Ginaf rijdt nu. Wist dus niet dat hij vast zat.
---www.cjmedia.nl---
-
bart-fmx
Bericht
door bart-fmx » za dec 16, 2006 6:24 pm
Die gasten houden dat ding ook gewoon open. Echt heel veel geweld.
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » za dec 16, 2006 10:55 pm
Erikje schreef:DeKerf's schreef:Op kenteken staan de wagens nog steeds als DAF, althans de laatste keer dat ik dat checkte,
Nope, niet meer, "echte" Ginaf's...
Kenteken BSJS87
Dit misterie is inmiddels ook opgelost... de eerste fotos van de 'Ginaf' van De Rooy waren feitelijk gewoon zijn Dafjes van vorig jaar met een ander logo. Alvast voor promotiefoto's e.d. zo 'gemaakt'. De Dafjes hadden nl ook nog de 'standaard' voorwiel ophanging, in tegenstelling tot de nu onafhankelijke HSV ophanging. De nieuwe Ginaf wagens hebben dus ook andere kentekens zoals die jij opgezocht had.
---www.cjmedia.nl---
-
dobbel our zero
Bericht
door dobbel our zero » di dec 19, 2006 3:52 pm
bart-fmx schreef:Was weer leuk om de trucks te zien vegen. Heeft niemand foto's van de rooy die gewoon compleet vast stond op de helling en dat hun assistentiewagen er aan te pas moest komen om hem los te trekken?
tuurlijk, staan gewoon op dakar-derooy.com
maarre bij deze:
beetje jammer dat je vast staat met een grote goooo sticker op je bakkie
persoonlijk ben ik meer voor johan elfrink
-
bart-fmx
Bericht
door bart-fmx » di dec 19, 2006 5:11 pm

Ja dat is hem. Johan Elferink is inderdaad goed bezig vorig jaar met een unimog en dit jaar met een behooorlijke benz. Heb nog een heel kort filmpje van hem op valkenswaard zal hem binnekort is uploaden.
Greets Bart
-
Zane!
Bericht
door Zane! » do jan 04, 2007 5:47 pm
stacey, bekx en volgens mij de ginafs ook, allemaal door..
zane
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » do jan 04, 2007 6:34 pm
Zane! schreef:stacey, bekx en volgens mij de ginafs ook, allemaal door..
zane
Mooi... zou schandalig zijn als zelfs NU nog problemen zouden ontstaan. Waar heb je deze info vandaan Zane? De websites van de teams zelve of een 'algemene' website...?
---www.cjmedia.nl---
-
Zane!
Bericht
door Zane! » do jan 04, 2007 7:36 pm
stacey en bekx had ik 'gehoord' en het staat nu op hun eigen sites
ginafrallypower en derooy 'gehoord'
zane
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » do jan 04, 2007 9:20 pm
Van de website van Finstral:
Vandaag, de grote dag van de keuring, werd bekend dat de mannen van Kamaz de autoÂ’s van de andere teams fotografeert, terwijl ze gekeurd worden. Wat zouden ze daarmee willen bereiken? Probeert het team van Kamaz zich in te dekken? Ligt er een bepaalde strategie aan ten grondslag? Wij weten het niet, maar we horen wel van de Finstral-mannen dat er een gespannen sfeertje heerst!
---www.cjmedia.nl---
-
Zane!
Bericht
door Zane! » do jan 04, 2007 10:04 pm
alles is er definitief door..
nu weer verder hopen dat ook tot aan de laatste dag alles gekeurd blijft..
tiswat
zane
-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » do jan 04, 2007 10:41 pm
hmm fotograferen... Ik voel al weer een hoop gezeur aankomen als er een een onderdeel wordt vervangen. Staan ze weer op hun achterste benen. Toch jammer dat het tegenwoordig zo moet. Hopelijk hebben de nederlandse equipes afgesproken dat ze altijd als een blok zullen terugvechten wanneer er weer gezeurd wordt. (kan me nog wel wat "abnormale" reparaties herinneren van de oosteuropese teams)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.