Arnetteman schreef:
[
BOSS schreef:
Verder heb ik wat ideetjes mbt tot mountainbiken/DP/fotografie etc.
dusssss©
Ben erg benieuwd, kun je al een tip van de sluier oplichten?
Een vaag tippie dan:
1)Ik weet niet of iemand het blad MBR(uk) kent.....die hebben in elke uitgave een aantal pagina"s met double spread foto"s genaamd; "Big Picture". Vaak een "mooi" landschap met daarin een MTber. Aangezien ik wel aarddig met landschappen overweg kan lijkt het mij leuk om daar eens iets mee te doen. Wel een Hollands landschap uiteraard, we zullen die Britten & Yanks eens een poepie laten ruiken!!!! ;D
Voorbeeld van iets dergelijks: (deze kan op dezelfde lokatie veel en veel beter......dit is in 2 minuten geschoten)
2) De biker+bike bij hem/haar thuis of in de stad oid. Een serie reclameachtige portretten, verlicht met kunstlicht en duidelijk geposeerd. De relatie tussen biker, bike & omgeving moet de foto maken.
Wat ik zo even heel snel voor me zie:
-steelboy met een vette joint op de sofa, zijn fiets achter de sofa.
-Exar in de badkamer, zijn benen scherend in lycra, fiets in de badkuip.
-Plons op een kingsize bed met aan beider zijde een negerin met dikke tetten, fiets aan het hoofdeinde of half in beeld aan de zijkant.
Let op: dit zijn slechts fictieve voorbeelden, denk nou niet dat ik jullie meest wilde natste dromen ga waarmaken. :P
Voorbeeld van sfeer die ik in gedachtte heb:
3) dikke aktie foto"s, steekwoorden:
-snelheid
-beweging
-DHers in vol harnas
-trial riders op omgevallen bomen(bijv. de boom waarvan die"groene" foto genomen is, is hier in Schoorl ik zoek een vrijwilliger!)
-onscherpte
-aktie
-groothoek perspectief
voorbeeld:
Verder zou je een keer een fotomeeting kunnen organiseren. Je hebt dan een win-win situatie, de rijders krijgen mooie foto"s en de graven houden er ook mooie plaatjes aan over. Ik denk dan wel aan freeriders/DHers als "modellen" Ik ben laatst bij de "E-19 dirts" geweest(zo heet het toch daar bij Zoersel/Antwerpen) en daar kan je best wat leuks doen.
dusssss©