Re:Nieuwe onlinewinkel gevonden!!
Moderator:Beheerders
De winkel heet Onlinebikestore.nl en geeft veel product info! Is best goed geprijst. Heeft zeer mooie uitstraling en luxe spulletjes. Ik heb er al wat besteld en ik had de levering keurig binnen 48 uur in huis. (Dat probeer ik dan met een goedkoop item). Ik ga er zeker vaker wat online bestellen.
Voor de freaks ga maar eens kijken daar bij www.onlinebikestore.nl ;D
Groeten van rojat
Voor de freaks ga maar eens kijken daar bij www.onlinebikestore.nl ;D
Groeten van rojat
Beter ff wat verder zoeken, ik vind em over het algemeen qua assortiment nogal slecht, weinig nieuw spul, en de prijs is ook niet al te aantrekkelijk.
Als voorbeeld: het oude model XTR derailleur wordt aangeboden voor 104 euro, terwijl ie bij Bike2build voor 106 euro wordt aangeboden, ook nog het nieuwe model...
En qua divers assortiment is het ook niet perfecto...
Als voorbeeld: het oude model XTR derailleur wordt aangeboden voor 104 euro, terwijl ie bij Bike2build voor 106 euro wordt aangeboden, ook nog het nieuwe model...
En qua divers assortiment is het ook niet perfecto...
Dan heb je niet goed gekeken!! De nieuwe staat voor 99,95 hoor en heb je dat crankstel van XTR gezien dan. die is zekers goedkoop!! Je hebt met een half oog over de site geneust!! Maar goed jij mag dat vinden. ;D
Zeker goedkoop! Nauwelijks 50 euro duurder dan gangbaar!
-
Ik ga Ben Woldring bellen of hij niet een kijkenvergelijk site kan maken voor bikeshops................
;D
E
;D
E
BOMBPROOF erik schreef:
Ik ga Ben Woldring bellen of hij niet een kijkenvergelijk site kan maken voor bikeshops................
;D
E
kan je beter zelf doen, ik vrees dat Ben er warmpjes bij zit op 16e/17e???
dussss©
-
Kleintjes worden groot
Ben is reeds 20...........................
E
Ben is reeds 20...........................
E
-
- Contacteer:
De website is van een bekende van Xircuit en mij. De site is nog niet zo groot als de bekende gerenomeerde winkels maar toch hij verkoopt al wel Chrisking en tune, iets wat bike2build niet meer doet. Naar mijn mening is bike2build een stuk minder geworden het laatste jaar. (het assortiment) Khoop dat het wat wordt met de site en op zich heb k daar best vertrouwen in. Je kunt nu eenmaal niet in 1x de beste on line store starten. Zoiets heeft tijd nodig
De ene prijs is idd wat scherper als de andere maarja b2b is bepaald ook niet de goedkoopste. Je koopt op b2b een crank die in de aanbieding is, dan kijk je op de site van s-tec en daar is ie nog 50 euro goedkoper dus ja. t kan altijd goedkoper lijkt t haast wel
De ene prijs is idd wat scherper als de andere maarja b2b is bepaald ook niet de goedkoopste. Je koopt op b2b een crank die in de aanbieding is, dan kijk je op de site van s-tec en daar is ie nog 50 euro goedkoper dus ja. t kan altijd goedkoper lijkt t haast wel
aan de prijs van s-tec ga je niet komen, dat is hier inmiddels ruim aan de orde geweest.
dat neemt niet weg dat het geen goede/ aantrekkelijke store kan worden
-
- Contacteer:
Helemaaaal mee eens

Jurriaan schreef:
aan de prijs van s-tec ga je niet komen, dat is hier inmiddels ruim aan de orde geweest.
Wat is s-tec?
s-tec duiste online shop
FREAKaZOID schreef:
maar toch hij verkoopt al wel Chrisking en tune, iets wat bike2build niet meer doet.
Ben je goed geïnformeerd???
Ze verkopen zelfs mavic cassette"s ;D. dat zie ik niet vaak hoor.
Wat ik wel vreemd vind is hoe ze bepaalde categoriën noemen. Vb. stuurpennen noemen ze daar A-Head nokken ::), ik heb nog nooit van deze benaming gehoord. Verder is de categoriën lijst een chaos, een beetje rangschikken is toch niet zo moeilijk dacht ik zo.
Wat ik wel vreemd vind is hoe ze bepaalde categoriën noemen. Vb. stuurpennen noemen ze daar A-Head nokken ::), ik heb nog nooit van deze benaming gehoord. Verder is de categoriën lijst een chaos, een beetje rangschikken is toch niet zo moeilijk dacht ik zo.
- Xircuit
- Contacteer:
Het moet nog groeien, maar ik denk dat het wel iets leuks kan worden. Op dit moment is B2B de enige fatsoenlijke bikeshop met een groot assortiment, maar de prijzen zijn relatief hoog, meestal de normale prijzen. Onlinebikestore heeft relatief lage prijzen, iig vaak onder de adviesprijs. Bovendien lagere verzend kosten.
We wachten af.....
We wachten af.....

- Xircuit
- Contacteer:
tank24 schreef:
s-tec duiste [s]online[/s] shop
-
- Contacteer:
surfstad schreef:
[FREAKaZOID schreef:
maar toch hij verkoopt al wel Chrisking en tune, iets wat bike2build niet meer doet.
Ben je goed geïnformeerd???
Ja, maar jij doelt er natuurlijk op dat ze maaaarliefst 1 type ck balhoofd hebben en maarliefs 0,0 naven van zowel ck als tune dus ja kvin mezelf redelijk goed geinformeerd. Daarbij is B2B bijna 20 euro duurder rekent men 2.50 meer verzendkosten en kun je ook nog uit minder kleurtjes kiezen

Verder moet je nu niet denken dat k anti b2b ben. Koop regelmatig wat bij hen en van de week was de crank de volgende dag keurig netjes geleverd! Maar ik blijf er echt bij dat b2b een beetje aan asortiment heeft ingeboekt
Ik heb goede ervaring met deze nieuwe bikestore. Voordeel voor mij is dat ik in de buurt woon en zelf onderdelen afhaal. Scheelt weer verzendkosten. Aardige en vriendelijke man die naast de onlineshop ook fietsonderhoud verricht. "t Is een goede startende onderneming.
Volgende week laat ik er één en ander repareren voor mijn vakantie van twee weekjes naar Ardennen.
Volgende week laat ik er één en ander repareren voor mijn vakantie van twee weekjes naar Ardennen.