love is...
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
... a custom bike
http://forums.somethingawful.com/showth ... id=1087418
http://forums.somethingawful.com/showth ... id=1087418
Re:love is...
Apart... het eindproduct is mooi, alleen een lelijke kleur...
Och, hadden we alleemaal een cncfreesbank in de garage stan.... kostte weer wat minder...
Och, hadden we alleemaal een cncfreesbank in de garage stan.... kostte weer wat minder...

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Als ik een CNC freesmachine had zou ik er wat anders mee maken, maar wel mooi gedaan.....
Heel erg cool. Damn. Naven zijn echt knap!
Doe mij maar zo"n soort vriendin
Doe mij maar zo"n soort vriendin

Whaaaaa.... Wat een stukje pure kunst!
Die naven, vork en frame zijn inderdaad knap ja...
Maar hebben jullie ook dat PDF bestandje gelezen dat ergens halverwege staat?!
Die kerel heeft zijn eigen semi-automatische versnellingsbak gebouwd... Met een woord: respect!!!! Zie die foto"s en schema"s etc...
mzzls Gemini
Die kerel heeft zijn eigen semi-automatische versnellingsbak gebouwd... Met een woord: respect!!!! Zie die foto"s en schema"s etc...

mzzls Gemini
liefde op het eerste gezicht 
keb wel es een link gefreesd...maar dit is het egte werk! ;D
maar wat voor alu zou hij nou gebruikt hebben?...en waar zou ik goed alu kunnen halen als ik iets wil frezen?

maar wat voor alu zou hij nou gebruikt hebben?...en waar zou ik goed alu kunnen halen als ik iets wil frezen?
Freeswerk roeleert de pan uit.
Eindresultaat vind ik alleen zwaar beneden de maat.
Beter geven we Tjipke een freesmachine.
Eindresultaat vind ik alleen zwaar beneden de maat.
Beter geven we Tjipke een freesmachine.
Het eindproduct is oerlelijk, maar damnnnn wat een werk, respect voor die gast! Veel details zijn trouwens wel echt ernstig mooi.

Gemini schreef:
Whaaaaa.... Wat een stukje pure kunst!
Die kerel heeft zijn eigen semi-automatische versnellingsbak gebouwd... Met een woord: respect!!!! Zie die foto"s en schema"s etc...![]()
mzzls Gemini
Idd paddle shift is gaaf gedaan.. Maar ik zie geen schema"s. Ik ben wel benieuwd hoe hij dat met de koppeling gedaan heeft! Of zou hij dat gewoon zelf nog moeten doen.
Gewone sequentiele versnellingsbak is ook leuk (gisteren nog in een cup megane gereden)
Hey. Wij (moeten luchtvaart kwaliteit) gebruiken altijd ACP5080 voor ons mallen werk. Leverancier is http://www.staalmet.nl/ . Is gegoten aluminium en daarna vlak gefreesd. Zeer hoogwaardig alu wat heel goed te verspanen is, plus het is al op de juiste dikte gefreesd.neutthecarpenter schreef: liefde op het eerste gezicht
Ander alu wat je zou kunnen nemen is ACP8000. Veel constantere treksterkte dan 7075 alu en veel sterker.
Succes

yeah man, dikke shit
enkel jammer dat die kerel er een stadsfiets van gemaakt heeft.
Hij had toch evengoed een vette street, FR of DH bike kunnen maken.
enkel jammer dat die kerel er een stadsfiets van gemaakt heeft.

-
- Forumbeheerder
Kleine Benjamin schreef:
Hey. Wij (moeten luchtvaart kwaliteit) gebruiken altijd ACP5080 voor ons mallen werk. Leverancier is http://www.staalmet.nl/ . Is gegoten aluminium en daarna vlak gefreesd. Zeer hoogwaardig alu wat heel goed te verspanen is, plus het is al op de juiste dikte gefreesd.
Ander alu wat je zou kunnen nemen is ACP8000. Veel constantere treksterkte dan 7075 alu en veel sterker.
Succes![]()
en ineens wordt terug interessant.
Deze legeringen kende ik niet. Bestaan er ook buizen in?