Shimano "05 news
Moderator:Beheerders
Re:Shimano "05 news
Ben benieuwd moet ik zeggen, ziet er allemaal wel goed uit! Het lijkt me nu alleen nog wel fijn als ze ook gewoon rapidfire shifters voor de andere groepen zouden uitbrengen, en niet alleen bij het Saintgebeuren...
Nou dat doen ze ook hoor. Shitmano brengt een gerenoveerde XT losse rapidfire hendel op de markt dusss€

dit is toch allemaal al oud nieuws ???
en er komt geen gereviseerde XT shifter
dat is de flatbar shifter die ze al een aantal jaar voeren voor trim fietsen
niks meer of minder...
niks meer of minder...
O maar dat las ik in de O2 ???. Dacht toch echt dat er stond gereviseerde 2004 XT rapidfire. Wat maakt het uit

Mhhh raar, in het mei nummer van Bike Magazin stond een artikel dat Shimano ze wel op de markt ging brengen.KoeniE schreef: dit is toch allemaal al oud nieuws ???
niks meer of minder...
Dit omdat er teveel klachten waren over Dual Control en teveel vraag naar Rapid Fire van dealers en fiets fabrikanten.
Zou dom zijn als ze het nu niet zouden doen, zou betekenen dat een hoop ensen overstappen op SRAM denk ik!
Zeker nu die een nieuwe shifter op de markt hebben die op de Rapid Fire lijkt!
Gelukkig heb ik nog een set XT Rapidfire in de kast liggen voor de toekomst!
- Xircuit
- Contacteer:
Kleine Benjamin schreef:
O maar dat las ik in de O2 ???. Dacht toch echt dat er stond gereviseerde 2004 XT rapidfire. Wat maakt het uit![]()
wat je zegt, in de O2.....
-
- Contacteer:
Ja en daar stond bij dat shimano zei dat het "niet" erbij kwam omdat er klachten waren over het nieuwe systeem maar dat het puur en alleen was omdat er bepaalde sturen waren waar de hendels niet lekker oppasten.. HMMM tis maar wat je wil geloven. Maar feit blijft dat de 02 het als nieuws melde
Bepaalde sturen waar de hendels niet oppasten, maak dat de kat maar wijs ;D.
bike schreef idd in het mei nummer dat de xt rapedshifter terug van weg geweest is. en idd nie tomdat dual control slechter zou zijn.
is dit niet de 2004 lx derailleur? die is nog niet gepresenteerd...
is dit niet de 2004 lx derailleur? die is nog niet gepresenteerd...