TV
Moderator:Beheerders
Gezien op TV: Drop IN...Ik had wel afleveringen gedownload van PinkBike maar nu zag ik het gewoon op TV.
We kunnen tijdelijk van de Casema de zender Extreme ontvangen (is tijdelijk van digitale tv)
Onwijs vette zender!
Zende ze de hele dag van dat soort Extreme dingen uit
Om te noemen:
BMW (freestyle + wedstrijden)
Skateboarde + skaten
Surfen
Downhill mountainbiken (The history of the Kamikaze race etc)
Trial
MX (freestyle, en supercross etc)
Snowboarden, skien etc
Maar dus ook een aflevering van drop in. Stoer om te zien dat dat ook op tv uitgezonden word!
Ciao
grtz
We kunnen tijdelijk van de Casema de zender Extreme ontvangen (is tijdelijk van digitale tv)
Onwijs vette zender!
Zende ze de hele dag van dat soort Extreme dingen uit
Om te noemen:
BMW (freestyle + wedstrijden)
Skateboarde + skaten
Surfen
Downhill mountainbiken (The history of the Kamikaze race etc)
Trial
MX (freestyle, en supercross etc)
Snowboarden, skien etc
Maar dus ook een aflevering van drop in. Stoer om te zien dat dat ook op tv uitgezonden word!
Ciao
grtz
Re:TV
BMW freestyle lijkt me idd heeeeeeel tof ;D ;D :-*
dusssss©
dusssss©
-
Xtuv schreef:
hier ook extreme channel te zien ja, veel bmxen, mx en surfen gezien, nog geen mountainbiken.. zal maar blijven kijken dus![]()
komt elke dag zat mtb-en ben dat kanaal nu ook alweer helemaal spuugzat, alleeeeen maar herhaling of heel oud materiaal
zal er wel steeds net naast zitten dan, want ik heb ondertussen al 3x hetzelfde bmx en surf filmpje gezien... :Pflippie schreef: [komt elke dag zat mtb-en ben dat kanaal nu ook alweer helemaal spuugzat, alleeeeen maar herhaling of heel oud materiaalXtuv schreef: hier ook extreme channel te zien ja, veel bmxen, mx en surfen gezien, nog geen mountainbiken.. zal maar blijven kijken dus![]()
maargoed kijk weinig tv..
jeuj, d"r is nu downhil op

-
elke dag tussen 20 en 21 uur is er mountainbiken, wel veel herhalingen en bijna alleen maar downhill downhill en freeride, etc... wel leuk maar gaat wel vervelen...
Sir Gonz Lays schreef:
elke dag tussen 20 en 21 uur is er mountainbiken, wel veel herhalingen en bijna alleen maar downhill downhill en freeride, etc... wel leuk maar gaat wel vervelen...
Overdag is er ook vaak mountainbike op die zender. Vooral Ride Guide Mountainbike is een leuk programma waarbij je echt mooie spots te zien krijgt, veelal in Canada enzo. Die bmx-programma"s zijn ook echt zwaar goed. Leuk is ook de serie "Legends of the Extreme" waarbij ze de geschiedenis van een bepaalde sport uitlichten. Superlachen om die oldskool "downhill" wedstrijden die op een hardtail verreden werden te bekijken. Toen deed Tomac enzo nog mee.
Bij mij is het nu ook tijdelijk gewoon te ontvangen, maar ik zou voor dit kanaal best een abonnementje willen nemen

Ik moest bij TV en internet aan iets anders denken ;D
www.TechnicalVirgin.com ;D
check vooral de TV commercial "I have a future"
www.TechnicalVirgin.com ;D
check vooral de TV commercial "I have a future"
- vette ranger
- Contacteer:
home grown (of zoiets)
dat is cool dan zie je filmpjes
die ingezonden zijn echt cool ;D