de bom valt
Moderator:Beheerders
-
lichtelijk onverantwoord gedrag op film vastgelegd en wegens algemeen verzoek dan toch maar online gezet en wel hier: http://www.dirte19.tk
(een niet zo geslaagde poging om onze spot af te sluiten voor ongewenste terreinvoertuigen als daar zijn jeeps en motsekletten en dergelijke... ik peis dat een zaag toch handiger is en een stuk minder gevaarlek... maar ja wie ben ik)
(een niet zo geslaagde poging om onze spot af te sluiten voor ongewenste terreinvoertuigen als daar zijn jeeps en motsekletten en dergelijke... ik peis dat een zaag toch handiger is en een stuk minder gevaarlek... maar ja wie ben ik)
Re:de bom valt
ben het wel met dat laatste eens...

- King Zeus @ DirtE19
tis daarom da wij geen nieuwe plek krijgen!!! >:(
Da terrorisme op ons parcour moet stoppen!!! >:( :-X
Da terrorisme op ons parcour moet stoppen!!! >:( :-X
-
mmmm, ik krijg alleen een lege witte pagina en een popup advertentie te zien. Hoe komt dat zo?
Precies ga nie lukken zeg maar
iemand suggesties????? ???
THANX

iemand suggesties????? ???
THANX
Een korte speurtocht in de bron wijst uit dat de werkelijke site ook gevonden kan worden op: http://users.pandora.be/newbit/dirte19/hills/index.html
ones again alle credit naar de .tk server.
succes,
cu, Dusko
ones again alle credit naar de .tk server.
succes,
cu, Dusko
-
ja tis dat het zo"n lastige url is om in te typen, dus dirte19.tk is wa makkelijker, en soowwy hoor maar in et weekend heb ik gene tijd om hier rond te struinen dus is mn reactie een beetje laat....
bij die dot-tk domeinen kan het wel eens helpen om je refresh knop ff in te drukken dan vind hij de url soms wel, heeft te maken met die fokking popup denk ik, nix aan te doen
bij die dot-tk domeinen kan het wel eens helpen om je refresh knop ff in te drukken dan vind hij de url soms wel, heeft te maken met die fokking popup denk ik, nix aan te doen

Ik weet niet waardoor het komt, maar ik heb het ook regelmatig met .tk.
Je kunt trouwens die popup gewoon uitzetten.
Inloggen bij .tk
dan: my marketing geloof ik
en dan zet je m gewoon uit, simpel als dat.
Dusko
Je kunt trouwens die popup gewoon uitzetten.
Inloggen bij .tk
dan: my marketing geloof ik
en dan zet je m gewoon uit, simpel als dat.
Dusko
-
thnx 4 de tip!
tis nie dat ik die .tk zoveel gebruik, maar tis wel handig als je even een normale url nodig hebt. dusss veel weet ik dr nie van, maar die popup wil ik toch wel weg. da zullen we es even gaan proberen!
:-*bob
tis nie dat ik die .tk zoveel gebruik, maar tis wel handig als je even een normale url nodig hebt. dusss veel weet ik dr nie van, maar die popup wil ik toch wel weg. da zullen we es even gaan proberen!
Yo BOB ,je hebt wa gemist in Luik !!!
Kun je mooi filmpjes draaien (héél de dag door!!) .
Spijtig dat jij ,King Zeus en Yannick er ni waren !
-camou-
- King Zeus @ DirtE19
camouflage schreef:
Yo BOB ,je hebt wa gemist in Luik !!!
Kun je mooi filmpjes draaien (héél de dag door!!) .
Spijtig dat jij ,King Zeus en Yannick er ni waren !
-camou-
king zeus zit zonder velo menneke

ik rijd nu enkel bmx tot ik mijn DH en/of woodman terug heb.
BTW bergskes zijn cool ze man!!! woensdag of int weekend zekers komen
greetz King zeus
-
ja jonges, ik dacht et wel dat luik sjiek ging zijn maar dan kunne we da beter es met zn allen gaan checken als die ***exaams gedaan zijn bij iedereen...
dusssss maybe deze woensdag als het weer goe es kom ik na mn ***werk wel zien in de bergskes, als gelle dr tot 6-7 uur zit tenminste?
btw zeus sind al deine velokes verschwunden dan? die woodman was toch bekanst af? en keb nu ook ne bmx (staatalleen nog te rotten in holland moet em nog hier krijgen) dus nu gaan we misschien eindelijk es repect krijge van die gasten op het kns ;D
dusssss maybe deze woensdag als het weer goe es kom ik na mn ***werk wel zien in de bergskes, als gelle dr tot 6-7 uur zit tenminste?
btw zeus sind al deine velokes verschwunden dan? die woodman was toch bekanst af? en keb nu ook ne bmx (staatalleen nog te rotten in holland moet em nog hier krijgen) dus nu gaan we misschien eindelijk es repect krijge van die gasten op het kns ;D

- King Zeus @ DirtE19
box one bastard schreef:
ja jonges, ik dacht et wel dat luik sjiek ging zijn maar dan kunne we da beter es met zn allen gaan checken als die ***exaams gedaan zijn bij iedereen...
btw zeus sind al deine velokes verschwunden dan? die woodman was toch bekanst af? en keb nu ook ne bmx (staatalleen nog te rotten in holland moet em nog hier krijgen) dus nu gaan we misschien eindelijk es repect krijge van die gasten op het kns ;D![]()
ik ben er tot een uur of 8 dussss... en bring your camezra voor nen dikke wallride ;D (die ik nog maar net kan) en uwen bike gaan hale in Holland? kom op he voor 26sneuro zijde heen en trug naar ergens tussen Rotterdam en Amsterdam vanuit berchem
en geen ticketje kopen voor de fiets bespaart u niks
Boxie we are the bmx"ing dudes

-
King Zeus schreef:
Boxie we are the bmx"ing dudes![]()
oow jei, wie roel den helen baaikersboel
wij zijn nu zo koel da we vastvriezen op uwe smoel
nu zijn dr boxers en breekers, bmx-ers en feekers
dus 1 ding is al zeker: welle winnen alle bekers