Spijker in je kop
Moderator:Beheerders
-
Las ik op NU.nl:
Spijkerhoofd
Een beetje hoofdpijn heeft Jed Bryant. Meer niet. De bouwvakker uit het Amerikaanse Piedmont werd geraakt door een lange spijker uit het spijkerpistool van een collega. De 7,5 centimeter lange spijker zit diep in zijn schedel. Verwijderen is volgens artsen te gevaarlijk. Gewoon laten zitten is het advies. De hoofdpijn gaat vanzelf over. (NU.nl)
Spijkerhoofd
Een beetje hoofdpijn heeft Jed Bryant. Meer niet. De bouwvakker uit het Amerikaanse Piedmont werd geraakt door een lange spijker uit het spijkerpistool van een collega. De 7,5 centimeter lange spijker zit diep in zijn schedel. Verwijderen is volgens artsen te gevaarlijk. Gewoon laten zitten is het advies. De hoofdpijn gaat vanzelf over. (NU.nl)
Re:Spijker in je kop
Talking about a splitting headache ;D
Amerika??? Je moet niet alles geloven wat je in de krant leest jong.
dusssss©
dusssss©
-
haha ik heb het ook gelezen.. was zijn collega die met het spijker apparaat perongeluk de verkeerde kant op schoot oid
maar hij lachte wel op de foto voor op de krant
Greetzz koenie
maar hij lachte wel op de foto voor op de krant
Greetzz koenie
Kan nooooit!!
Als die spijker 7,5 cm lang is, kun je zoiets niet overleven.
Je hoofd heeft namelijk een gemiddelde doorsnede van 15 á 20 cm. Dan zou die spijker ongeveer de helft van die doorsnede van je hoofd in beslag nemen.
Die moet wat hebben geraakt ik kan het me niet voorstellen.
En hoe zit het trouwens met roest?
Als die spijker 7,5 cm lang is, kun je zoiets niet overleven.
Je hoofd heeft namelijk een gemiddelde doorsnede van 15 á 20 cm. Dan zou die spijker ongeveer de helft van die doorsnede van je hoofd in beslag nemen.
Die moet wat hebben geraakt ik kan het me niet voorstellen.
En hoe zit het trouwens met roest?
Foto genomen in het ziekenhuis stond er ook bij !
Zien?
ik zeg nu al fotosoep. Kan het niet geloven. Klaar
:P
ik zeg nu al fotosoep. Kan het niet geloven. Klaar

Hoezo zou dat niet kunnen? Nooit op Discovery gezien? Of dat filmpje van die gast met maar 1 hersenhelft omdat de andere is weggeschoten?
Uhm nee... anders zei ik niet he :P
Sowieso ben ik niet zo"n fan van zoiets, om zoiets te bekijken...
Hetzelfde met dat filmpje van Zane, je had me gezicht eens moeten zien toen ik dat zag/hoorde.
Sowieso ben ik niet zo"n fan van zoiets, om zoiets te bekijken...
Hetzelfde met dat filmpje van Zane, je had me gezicht eens moeten zien toen ik dat zag/hoorde.
Die gast is dus een echte pinhead geworden ;D
KOPSPIJKER(S) in de VS. ;D ;D ;D ;D ;D , gaat Jack over de grens.
euhm, hersenen zijn een heel gevoelig elektrisch netwerk, als daar een spijker inkomt gaan er zich kortsluitingen voordoen, zenuwgeleidingen geven verkeerde signalen en plots stopt een bepaald orgaan of een spier met werken en dan is de kaars uit
-
die spijker is nipt ergens langs gegaan... anders had hij het niet naverteld... enne ze hebben ginds toch alles beter... dan zullen ze ook wel RVS of titanium spijkers hebben
die roesten niet
Ik snap het ook niet maar jah HET STAAT GESCHREVEN zeggen ze dan
Greetzz koenie

Greetzz koenie
koenstantijn schreef:
die spijker is nipt ergens langs gegaan... anders had hij het niet naverteld... enne ze hebben ginds toch alles beter... dan zullen ze ook wel RVS of titanium spijkers hebbendie roesten niet
![]()
Greetzz koenie
Mwoahhahahahahaha...
Die vent die die spijker heeft afgeschoten, zal ook zeker hebben gedacht: "Ik zal maaar een roestvrijstalen of titanium spijker gebruiken, stel ik schiet iemand per ongeluk voor de kop..."
-
"het staat geschreven" ::)
luister maar eens wat vaker naar hans teeuwen:
"Oh,hier staat anders iets heel anders geschreven..."
luister maar eens wat vaker naar hans teeuwen:
"Oh,hier staat anders iets heel anders geschreven..."
Echt weer amerikanen he