Ik zoek graffiti spuiters!!!!
Moderator:Beheerders
HIIIIIIGHHHH,
Ik zoek voor mijn onderzoek, waar ik al vier maanden aan werk nog wat informatie over de leefstijl van graffiti spuiters. Ik doe een onderzoek naar hun leefstijl. Het gaat erom , om verschillende jeugdculturen in kaart te brengen. Ik wil wat weten over hun interesses qua
- kleding
- muziek
- tijdschriften die worden gelezen
- taaltje
- idealen
Dankje, groetjes Bi
Ik zoek voor mijn onderzoek, waar ik al vier maanden aan werk nog wat informatie over de leefstijl van graffiti spuiters. Ik doe een onderzoek naar hun leefstijl. Het gaat erom , om verschillende jeugdculturen in kaart te brengen. Ik wil wat weten over hun interesses qua
- kleding
- muziek
- tijdschriften die worden gelezen
- taaltje
- idealen
Dankje, groetjes Bi
- MxMasterMike
Re:Ik zoek graffiti spuiters!!!!
Mischien kan je hier wat vinden: http://www.henxs.com/
Graffiti (het echte werk, dus geen Tags van 15 jarige jochies) vormt samen met breakdance, turntablism en rap Hip hop. Dan kun je de vragenlijst zo invullen. Pluk wat peeps van de straat en klaar ben je...
Al moet je er dan wel vanuit gaan dat je een stereotype creëert waar een heleboel dan weer niet inpassen.
anderzijds kan je op zoek gaan naar de crusaders van de Graffiti in Nederland. Onderzoekstechnisch zou je gasten als Delta, Sender enz als overkoepelend voor je onderzoek kunnen beschouwen.
Al moet je er dan wel vanuit gaan dat je een stereotype creëert waar een heleboel dan weer niet inpassen.
anderzijds kan je op zoek gaan naar de crusaders van de Graffiti in Nederland. Onderzoekstechnisch zou je gasten als Delta, Sender enz als overkoepelend voor je onderzoek kunnen beschouwen.
kijk eens wat rond in de grote stad, ga in de kleine uurtjes naar bekende spots en werp je charmes in de strijd.
Voor dit soort vragen moet je bij Johan zijn.
delta rules...
weet iemand dan ook hoe ik johan kan bereiken. heb hem al ongeveer 84q4t9347569736 keer gebeld maar hij neemt nooit zn telefoon op.
iig bedankt jeroen, kan jij misschien iets regelen??????
iig bedankt jeroen, kan jij misschien iets regelen??????
Johan neemt nooit zijn telefoon op.
Je kan hem rond 08.00 en 17.30 uur vinden op het uitlaatveld of rond 18.00 kun Tjip bellen.
Je kan hem rond 08.00 en 17.30 uur vinden op het uitlaatveld of rond 18.00 kun Tjip bellen.
-
- Contacteer:
;D hier is er 1 :P
IK heb jaren gespoten, sinds 2001 niet meer. Ik weet niet of ik interessant voor je ben, anders moet je maar een mailtje sturen. (bensjie@hotmail.com) Ik heb 10 jaar gespoten, maar ben bepaalt geen prototype "schrijver..."
jongens, ik wil jullie alvast bedanken voor de reacties die ik krijg op deze topic. en dan niet alleen hier, maar ook de prive berichten. echt tof dat jullie willen helpen!!!!
groetjes bianca
(owja en leuk dat ik mezelf bij meiden 3 pagina 20 en 21 ineens zie, hahaha)
groetjes bianca
EasyBI schreef:
jongens, ik wil jullie alvast bedanken voor de reacties die ik krijg op deze topic. en dan niet alleen hier, maar ook de prive berichten. echt tof dat jullie willen helpen!!!!
groetjes bianca
Zie je dat nou pas.... ;D
:-*
blond he!!!!!!!!!!!!