autoform maken / ftp voor frontpage
Moderator:Beheerders
weet iemand een hendige manier om frontpage ergens te downen zonder iets als kazaa te gebruiken? (en nee, de optie kopen is niet aan de orde
)

Re:ftp voor frontpage
vraag iemand in de buurt of j"um kan branden
Frapant schreef:
vraag iemand in de buurt of j"um kan branden
JOH!
zit op mn werk en daar is dat dus nie aanwezig.....
heb je het nu direct nodig... pff dan zal het moeilijk worden
als je mensen in Enschede kent die aan de UT studeren, vriendelijk aan die mensen vragen of ze je ff toegang willen verlenen tot een van de FTP servers op de UT.
er loopt er hier op het forum zeker een rond, maar ik zal maar geen namen noemen, omdat het volgens mij niet mag (andere buiten de UT toegang geven dus)
er loopt er hier op het forum zeker een rond, maar ik zal maar geen namen noemen, omdat het volgens mij niet mag (andere buiten de UT toegang geven dus)
ja denk t ook
nha wat ik wil proberen is n autoform maken zonder dat daar outllook voor nodig is om het te verzenden. En heb net op tweakers ff gevraagd maar daar zijn ze zo leuk " zie faq" en t topic meteen te sluiten, schiet ik daar wat mee op? neen
dus wellicht dat iemand hier wel zo aarig is om me te helpen :"(
nha wat ik wil proberen is n autoform maken zonder dat daar outllook voor nodig is om het te verzenden. En heb net op tweakers ff gevraagd maar daar zijn ze zo leuk " zie faq" en t topic meteen te sluiten, schiet ik daar wat mee op? neen
dus wellicht dat iemand hier wel zo aarig is om me te helpen :"(
Re:autoform maken / ftp voor frontpage
Waarom zouden ze DAT nu zeggen.
Een tip: omdat je de FAQ moet lezen!
Ruud schreef:
Waarom zouden ze DAT nu zeggen.
HEY don"t blame the newbie!
en dr zijn daar gvd 183 FAQ"s, heb m dus nie kunnen vinden. Kunnen ze op zn minst ff zeg waar dat te vinden is! zou wel zo aardig zijn!
Als je mij een link naar dat topic passt zou ik ff zoeken

-
je kan frontpage gewoon downloaden op de microsoft website, dan wel een demo versie, maar hey, het werkt!
Ruud schreef:
Als je mij een link naar dat topic passt zou ik ff zoeken![]()
dank je moppie..
MAAR ZE HEBBEN M ZELFS GEDELETE!!!
anyway probs are solved