Maanlanding
Moderator:Beheerders
-
The truth about the moonlanding:http://www.moontruth.com/clips/moontruth.mpg ;D
Re:Maanlanding
Ach ja onderaan de website staat dat het filmpje zelf ook nep was en er alleen maar is om mensen op het verkeerde been te brengen.
Nope, da filmpje was misschien wel nep.....maar blijkt nu dat er eigenlijk nog nooit iemand op de maan geweest zou zijn. Onlangs vernomen uit een reportage met enkele hoge amerikaans pieten erin die spreken over de waarheid.Opgenomen ergens in een verlaten woestijn. Eens liegen liegen ze altijd, die verdomde amerikaanse regering.Ze zullen nog zweten met hun 2° Vietnam ( Irak dus é)
-
Als je zo redeneert,wat is er dan wel echt,dan kan alles op tv wel nep zijn,wie bewijst er dat het nieuws wel echt is.Je zou dan alles zelf moeten checken.Oorlog in Irak?Weet je het zeker?Pas als je het zelf gezien hebt.Ik denk niet dat al die lanceringen waar vele mensen getuige van waren nep zijn.Alsof ze een raket op laten stijgen en dan zeker een paar kilometer verderop weer laten laden.Jeah right! ::)
oke hier is de waarheid:
er is een maanlanding geweest, maar de beelden die waren niet van een goede kwaliteit. daarom is het later in een studio overnieuw gedaan. de mensen die er aan hebben meegewerkt zijn later allemaal gedood. om de waarheid te verhullen.
this is no joke.
gr mark
er is een maanlanding geweest, maar de beelden die waren niet van een goede kwaliteit. daarom is het later in een studio overnieuw gedaan. de mensen die er aan hebben meegewerkt zijn later allemaal gedood. om de waarheid te verhullen.
this is no joke.
gr mark
-
jeah right! :P
yvkov schreef:
Nope, da filmpje was misschien wel nep.....maar blijkt nu dat er eigenlijk nog nooit iemand op de maan geweest zou zijn. Onlangs vernomen uit een reportage met enkele hoge amerikaans pieten erin die spreken over de waarheid.Opgenomen ergens in een verlaten woestijn. Eens liegen liegen ze altijd, die verdomde amerikaanse regering.Ze zullen nog zweten met hun 2° Vietnam ( Irak dus é)
Zit wel wat in

-
geloof wat je wilt geloven!

Ik heb het ook gehoord van een maanvrouwtje!! Vannacht nog, toen ik zei dat ze mijn naam moest uitbliepen had ze het over de slechte kwaliteit film waarop ze gezet was (de film was eigenlijk een auditie voor haar), en ze was er helemaal niet meer op te zien!!
eh... ik brabbel echt niet hoor
eh... ik brabbel echt niet hoor
-
Toch fijn dat er mensen zijn die met zulke serieuze informatie komen,waar je wat mee kan doen...

(Pfff m"n broek zakt er vanaf)Â
Maarre ik ben eens op een ruimtevaart tentoonstelling geweest .Space86 in Utrecht de jaarbeurs. En daar hadden ze een vitrinebakje staan met een stukje maan steen erin.... en die heb ik aangeraakt...... dus in zekere zin ben ik op de maan geweest. :P En Griet Titelahaar was er ook.
(Met m"n vingers dan).

(Met m"n vingers dan).