di.fm
Moderator:Beheerders
- litespeed.ocoee.fs
Re:di.fm
digitally imported is het eerste waar ik heen surf wanneer de pc aan wordt geslingerd.
je pakt ff een style naar je stemming, en gaan met die banaan, echte super aanrader al en paar jaar wat mij betreft.
je pakt ff een style naar je stemming, en gaan met die banaan, echte super aanrader al en paar jaar wat mij betreft.
litespeed.ocoee.fs schreef:
digitally imported is het eerste waar ik heen surf wanneer de pc aan wordt geslingerd.
Luisterde ik "vroeger" (jaartje geleden) heel veel, maar nu niet meer. Heb het wel gehad met die trance

Dis idd beter dan bij id&t radio op i-net. Zit de server weer eens vol
. Luister eigenlijk alleen q-dance op id&t op woensdagavond. Das wel vet.
too bad trouwens dat ze geen Hardstyle hebben, en dat hardcore is happyhardcore :"(. Maar ja, hardstyle kennen ze zeker nog niet in de states ;D

too bad trouwens dat ze geen Hardstyle hebben, en dat hardcore is happyhardcore :"(. Maar ja, hardstyle kennen ze zeker nog niet in de states ;D
hmm gaat wel, hard trance is helaas geen echte hardtrance, is meer gewone trance, maar idd, er zitten wel lekkere nrs tussen. Thnx for tha link!
#edit: nu draaien ze wel hardstyle, maar dan onder hardhouse. tis oud (Scott Project-definitly) maar ja, tis wat ;D.
#edit: nu draaien ze wel hardstyle, maar dan onder hardhouse. tis oud (Scott Project-definitly) maar ja, tis wat ;D.