bikeparken in engeland

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
divemasterNL
bikeparken in engeland

Bericht door divemasterNL » do aug 25, 2011 10:48 am

hee allemaal,

ik ga komende zomer op vakantie naar engeland en vroeg me af of er wat bikeparken zijn zoals wel in oostenrijk hebben heb al lopen zoeken maar kon niet echt wat vind :(

grtz wouter :arms:

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » do aug 25, 2011 11:05 am

Weet wel dat er in schotland wat ligt fort william geloof ik. Zie ook O2 bikers van deze maand staat een stuk over schotland in! Engeland weet ik zo niet of daar echt iets is!
What goes up must come down(hill)

Druuf

Bericht door Druuf » do aug 25, 2011 11:36 am

Hey Wouter, ik kan het mis hebben maar bikeparks zoals in oostenrijk hebben ze daar niet echt. De genoemde Fort William is de enige met een gondel/lift.
Wel zijn er in Engeland steeds meer zogenaamde trailcentres. Dit zijn vaste locaties waaromheen een netwerk van routes, makkelijk tot licht, zijn aangelegd.

voor meer info:
http://www.ukmountainbiker.com/view/Inf ... l_Centres/

groeten Druuf

dale c

Bericht door dale c » do aug 25, 2011 1:59 pm

Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

divemasterNL

Bericht door divemasterNL » do aug 25, 2011 7:43 pm

oke noujaa allemaal bedankt dan ga ik mooi naar oostenrijk wagrain ben ik nog niet geweest iemand ervaring daar foto's filmpjes?

grtz wouter

Plaats reactie