Lac Blanc Fietsverhuur?

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jay Kay
Lac Blanc Fietsverhuur?

Bericht door Jay Kay » do apr 14, 2011 7:32 am

Hellow,

een maat en ik g aan eind juni naar Lac Blanc. Zelf heb ik een Downhiller en bescherming dus geen probleem.
M'n maat echter niet en zou er ginder een huren...nu lees ik op een belgisch forum ergens dat de fietsen die ze daar verhuren in slechte staat zijn. ... Wat jammer zou zijn gezien de huurprijs van rond de 50 euro per dag, zonder bescherming of parktoegang ofzoiets...

Iemand ervaring mee?
You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin'.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr apr 15, 2011 4:09 am

2 jaar geleden verhuurden ze er commencal bakken , ik weet niet of het nu nog zo is maar die zagen er al vrij begaaid uit.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

B.M.

Bericht door B.M. » vr apr 15, 2011 7:04 pm

Vorig jaar geweest en daar de pech gehad dat men demper kapot heb gereden , bij als gevolg bike moeten huren . :evil:
Ontzettend duur en ne hoop oud ijzer gekregen . Banden waren slicks en remmen ging sneller met de voeten . Dus zou het ni aanraden als de uw eigen bike ni hebt .
Bike park daarentegen is wel een van de beter . Gaan van de jaar zekers nog eens terug .

Gr bjorn

valent46

.

Bericht door valent46 » do apr 21, 2011 7:11 am

ik ben dr 1.5 jaar geleden geweest en toen hebben mijn pa enz daar fietsjes gehuurt maar toen zag het er wel redelijk uit dat waren Commencal miniDH supreme bikes en die reden toen best goed geen probleem mee gehad..... :oops:
zo zagen die dr ongeveer uit behalve die maffe remleiding enz:
ik heb zelf ok nog wat foto"s van toen wij er waren die post ik later wel
Afbeelding
Be a Pancake or Not!

Jay Kay

Bericht door Jay Kay » vr nov 25, 2011 3:22 pm

zal ik maar een updatje gevan? We zijn nu toch al 5 maand na datum :-)

aanyways:
Fietsverhuur was ok! had online gereserveerd voor m'n makker zowel fiets als bescherming, zonder de minste problemen deftig materiaal gekregen. Geen opmerkingen whatsoever.

De huurfietsen zijn van het merk Mongoose, trouwens, en zeker niet in slechte staat.
Trouwens, als je een fiets in slechte staat krijgt, sta je toch gewoonweg op je strepen en eis je een degelijke fiets?
De huur is net iets te duur om ondermaats materiaal onder je geschoven te krijgen.

Voor de rest: 't park is één en al fun, en voor 2012 staan er nog wat uitbreidingen in de steigers, heb ik gezien. Mij zien ze daar in alle geval terug!! 9/10 Enige punteverlies door de stevige prijs van het eten. Zelf iets te vreten meebrengen is de boodschap!

M''n favoriete trail aldaar is "La Flow" na twee verkenningstochtjes begon ik hem harder en harder te rijden ...tot het onvermijdelijke moment dat ik...jaja..tkennismaakte met de aardkorst :lol: gelukkig zonder erg. Wel de hemel bedankt voor m'n harde kniebeschermers of m'n knie lag in de prak..
You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin'.

Plaats reactie