bikepark zuidfrankrijk?
Moderator:Beheerders
Hey,
Ik ga deze zomer op vakantie en heb nog niet zoveel ervaring met Freeride enzo, nu wil ik graag weten of er in de buurt van Die/crest (ligt 100km onder grenoble, en tussen lyon en gap in) een bikepark licht?
en ligt er verder nog wat rondom Dijon?
Groetjes, Jordi
Ik ga deze zomer op vakantie en heb nog niet zoveel ervaring met Freeride enzo, nu wil ik graag weten of er in de buurt van Die/crest (ligt 100km onder grenoble, en tussen lyon en gap in) een bikepark licht?
en ligt er verder nog wat rondom Dijon?
Groetjes, Jordi
nee maar die is er gewoon niet, tenminste niet dat ik weet en ik ben er geweest op vakantie een keer.
er is wel een berg (weet niet meer hoe die heet) vanuit Die kun je er snel komen. maar op die berg is 1 dowhnhill route, en volgensmij kun je daar ook bikes huren maar weet ik niet zkr, anders moet je effe naar de bikeshop in die gaan. is beetje freeride gericht en de eigenaar weet vast meer.

er is wel een berg (weet niet meer hoe die heet) vanuit Die kun je er snel komen. maar op die berg is 1 dowhnhill route, en volgensmij kun je daar ook bikes huren maar weet ik niet zkr, anders moet je effe naar de bikeshop in die gaan. is beetje freeride gericht en de eigenaar weet vast meer.

rondom crest lopen echt vette trails om met je enduro bike een dag (of meer) te gaan rijden het dorpje zelf is leuk in de avond (kun je vanaf de kerk urban DH rijden door allemaal kleine gangen en steile trappen
maar echt freeride zou ik zo 123 niet weten ken de berg met fiets verhuur niet. super mooi gebied verder!
greetz Wout

greetz Wout
hoezo?
-
- Contacteer:
Ben wel eens een weekje in Crest geweest,maar op de motorcamping aldaar.(met auto kom je er NIET in,dus bikers ONLY).
Ook een aanrader,maar niet gefietst daar dus,maar de omgeving is werkelijk geweldig daar.Zou inderdaad eens proberen in de local bikeshop,daar moeten ze je wel verder kunnen helpen.
Succes en veel plezier!
Ook een aanrader,maar niet gefietst daar dus,maar de omgeving is werkelijk geweldig daar.Zou inderdaad eens proberen in de local bikeshop,daar moeten ze je wel verder kunnen helpen.
Succes en veel plezier!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
rond om Die liggen ook vette trails, iedeaal voor een enduro bike. Maar je moet er wel wat voor klimmen. neem vooral de rode en zwarte routes. Deze zijn zwaar. lang klimmen maar ook lang afdalen. Je kunt ook die routes al leidraad pakken en vanuit een bepaald punt op die route gewoon paadjes zoeken. De beste een paar keer doen.
Gr Jasper
Gr Jasper