parcour in wilrijk???
Moderator:Beheerders
Dacht dat er een parcour(tje) was in Wilrijk wie weet daar meer over???
me
me
- King Zeus @ DirtE19
-
- King Zeus @ DirtE19
Hetvolgende komt van www.kemo.be
Het BMX-parcours te Wilrijk oogt volledig klaar, maar er werd me gevraagd om jullie mee te delen dat het parcours nog NIET bereden mag worden. Niet alles ligt al hard en nu rijden veroorzaakt verzakkingen en onnodige sporen die extra werk teweegbrengen. Na de officiële opening (30 september) zullen er vrije uren zijn om het parcours te betreden.
Dit zeg ik er zelf bij:
Je mag er niet met de mtb op van de "eigenaar/bouwer/whatever", dus kom met de opening allemaal massaal op grote wielen
Kwestie van der wa druk achter te zetten, ni kwaad bedoeld, ik wil ginds gewoon op mijn mtb bollen...
Het BMX-parcours te Wilrijk oogt volledig klaar, maar er werd me gevraagd om jullie mee te delen dat het parcours nog NIET bereden mag worden. Niet alles ligt al hard en nu rijden veroorzaakt verzakkingen en onnodige sporen die extra werk teweegbrengen. Na de officiële opening (30 september) zullen er vrije uren zijn om het parcours te betreden.
Dit zeg ik er zelf bij:
Je mag er niet met de mtb op van de "eigenaar/bouwer/whatever", dus kom met de opening allemaal massaal op grote wielen

Kwestie van der wa druk achter te zetten, ni kwaad bedoeld, ik wil ginds gewoon op mijn mtb bollen...
Ik was op de opening:
klik hier voor de report.
Zoals je kunt zien enkel BMX-bikes, waar zat DirtE19? hehe.
Greetz keMo
Greetz keMo
- King Zeus @ DirtE19
DirtE19 was te laat, we waren eerst bowl-opening in antwerpen (stadspark) gaan checken...keMo.be schreef:Ik was op de opening:
Greetz keMo
Toen we daar aankwamen mochten we er niet meer op wegens slaapgebrek van de organisatoren

Dan zijn we maar in het bos wezen dirten met +/- 15 man, twas gezellig

Groeten aan Kemo