Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
-
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Jean-Pierre
Sick!
Check dit trouwens even.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
MAIL Bikepark Winterberg en geef aan dat je wil rijden!
Komend weekend word het daar nog warmer, en de sneeuw zal verdwijnen... Time to ride!
Check dit trouwens even.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
MAIL Bikepark Winterberg en geef aan dat je wil rijden!
Komend weekend word het daar nog warmer, en de sneeuw zal verdwijnen... Time to ride!
daar hoort dan ook een email adres bij he:)
info@bikepark-winterberg.de
bij deze en nu met zijn allen mailen
info@bikepark-winterberg.de
bij deze en nu met zijn allen mailen
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Beetje vroeg maar toch; ik ben op vakantie van 6 t/m12 Augustus in het Landalgraanpark naast het Bikepark
Ik kan helaas niemand meenemen, maar als je er nog nooit bent geweest en een beetje hulp wilt; PB me!
Of als je gewoon voor de gezelligheid mee wilt rijden; PB me!
Groeten en tot dan; kan niet wachten!!!!

Ik kan helaas niemand meenemen, maar als je er nog nooit bent geweest en een beetje hulp wilt; PB me!
Of als je gewoon voor de gezelligheid mee wilt rijden; PB me!
Groeten en tot dan; kan niet wachten!!!!

netjes man!
ik was er vorig jaar tussen kerst en oud op nieuw, toen lag er een dikke meter aan poeder maar was de roadgap weg

dus toen zelf maar ff een schansje gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=2vSvcwy3 ... e=youtu.be
-
- Contacteer:
-
Iemand van hier ervaring met http://www.campingplatz-winterberg.de ?
Zit er aan te denken om deze zomer met een maatje een week te gaan biken en onze voorkeur gaat uit naar een camping.
Zit er aan te denken om deze zomer met een maatje een week te gaan biken en onze voorkeur gaat uit naar een camping.
-
- Contacteer:
Dit is een goede camping en naast het bikepark. Wij komen hier al jaren. Alles schoon en heerlijk warm water bij de douches. Probeer wel op het onderste veld terecht te komen, daar staan de meeste bikers.
Er is een nadeel: Wanneer de eigenaar er niet is 'beheert' een nederlandse vrouw de camping ( denkt ze). Deze dame kan wat bot overkomen en ze is niet gehinderd door veel sociale skills. Maar als je haar normaal benaderd en je netjes aan de regeltjes houdt kun je hier prima staan!
Oh ja het is verboden te fietsen op deze camping!!!! Veel plezier
Er is een nadeel: Wanneer de eigenaar er niet is 'beheert' een nederlandse vrouw de camping ( denkt ze). Deze dame kan wat bot overkomen en ze is niet gehinderd door veel sociale skills. Maar als je haar normaal benaderd en je netjes aan de regeltjes houdt kun je hier prima staan!

Vreselijk mens is dat... die net doet alsof je je bezwaart moet voelen dat ze uit die caravan moet komen.Huubonator schreef: Er is een nadeel: Wanneer de eigenaar er niet is 'beheert' een nederlandse vrouw de camping ( denkt ze). Deze dame kan wat bot overkomen en ze is niet gehinderd door veel sociale skills. Maar als je haar normaal benaderd en je netjes aan de regeltjes houdt kun je hier prima staan!
- mentalernie
-
Bikepark Winterberg op 2e paasdag,hellaas niet kunnen rijden moest weer naar huis toe.Wel effe deze plaatjes geschoten met de camera.

Afgelopen zaterdag sneeuwde het ook en ook mega koud met veel wind,gisteren heel mooi weer gehad zonder sneeuw om te rijden.De downhill lag er nat en modderig bij met grote remkuilen.

Afgelopen zaterdag sneeuwde het ook en ook mega koud met veel wind,gisteren heel mooi weer gehad zonder sneeuw om te rijden.De downhill lag er nat en modderig bij met grote remkuilen.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life