Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Zolang het geen modder door de regen is vind ik het goed!Lautje schreef:Zo, jij kan iig wel wat ganz richtigen modder gebruikentrixie24 schreef:Jep... daar komt het op neer!
Ik op de Kona Coiler de luxe met veel te witte trappers, een veel te wit stuur, veel te witte handvatten, veel te witte helm en veel te witte handschoenen...
Ja Zwolle ligt ook maar een half uurtje van Duitsland afr083rt schreef:appart dialect in zwolle. Komt er op neer dat de 4x dicht is en het bovenste gedeelte van de funride. Ik denk dat dat tot de trap is. Dus vanuit de freecross kan je weer gewoon de funride in bij die bobbeldrop denk ik...

Ik rij op een groene Kona Stinky uit 2005 en draag CG helm zwart met goud.
Kan wel eens het laatste weekend Winterberg worden op je bike dit jaar.
Dus knallen maar.
Grussen aus Zwolle
go big and take your time to do that.
de weersvoorspelling voor de 25e zijn nu nogal slecht
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrij ... rland/weer ...
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrij ... rland/weer ...
- Jean-Pierre
- Pieter en zijn V10
Dan heb je gewoon de 90% gehad. miezer is ook regenr083rt schreef:Jonges ik ben der dus het is mooi weer.. twee weken geleden was ik in willingen en 90 % kans op regen. En ik had weer is die 10 % te pakken ,maar twee miezerbuitjes gehad. Dus maak je niet druk het wordt mooi weer.
En anders trakteert maarten op mc flurry's en bier....
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Pieter en zijn V10
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Wij zijn er zaterdag en zondag met zijn drieen:
Rocky Mountain Flatline (goud/geel/bruin.. ik weet niet welke kleur het is
)
Corsair Konig (wit)
Ellsworth Moment (grijs)
En wat is er nou waar van de verhalen van Arthur (hommersen) dat in het afsluitweekend alle nederlandse bikers die kroeg in de buurt onveilig gaan maken, alpenraus toch? Of gaat iedereen mee naar de Blitz
(die, vertel ik uit ervaring, open blijft tot het bier op is of iedereen naar huis is)
Misschien een goed idee om dat kleine tentje eventjes onveilig te gaan maken met zn allen zaterdagavond!
Rocky Mountain Flatline (goud/geel/bruin.. ik weet niet welke kleur het is

Corsair Konig (wit)
Ellsworth Moment (grijs)
En wat is er nou waar van de verhalen van Arthur (hommersen) dat in het afsluitweekend alle nederlandse bikers die kroeg in de buurt onveilig gaan maken, alpenraus toch? Of gaat iedereen mee naar de Blitz

Misschien een goed idee om dat kleine tentje eventjes onveilig te gaan maken met zn allen zaterdagavond!
Community: www.facebook.com/dutchdownhill
-
-
- Contacteer: