Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Wij gaan de 19e. 
We zijn te herkennen aan en Specialized SX Trail, UMF Duncan, Giant Glory DH en Rocky Mountain RMX en 95% v/d tijd op de DH te vinden.
Nog meer gasten die op de één na laatste zomerdag in Kinderberg te vinden zijn?

We zijn te herkennen aan en Specialized SX Trail, UMF Duncan, Giant Glory DH en Rocky Mountain RMX en 95% v/d tijd op de DH te vinden.
Nog meer gasten die op de één na laatste zomerdag in Kinderberg te vinden zijn?

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
was er de 18 en 19 willingen
Leuk park was me eerste keer daar en alles lag er goed bij en het weer was echt super
Begonen op het oefen baantje voor het gevoel te krijgen toen de 4 cross naar het slopestyle gedeelte verder naar de funride track en omhoog met de lift en naar beneden op de downhill track
En zo kan je er wel leuke rondjes maken
Leuk park was me eerste keer daar en alles lag er goed bij en het weer was echt super

Begonen op het oefen baantje voor het gevoel te krijgen toen de 4 cross naar het slopestyle gedeelte verder naar de funride track en omhoog met de lift en naar beneden op de downhill track
En zo kan je er wel leuke rondjes maken

Gister was mijn 2de keer biken en ben met robert naar Winterberg geweest...

Wat een super vet park...! 8,5 uur lang gebiked... En nu dus spierpijn
heb mijn fiets even goed kunnen testen. Downhill was nog wel iets teveel van het goede (Het was allemaal iets te nat om rustig te fietsen) maar de 4x, continental, slopestyle en vooral de funride waren echt super leuk om te doen! In het begin nog wat voorzichtig, maar daarna was het op de funride echt lekker naar beneden knallen. 1 klein schuifertje gemaakt dus dat viel wel mee...
Nog geen drops gedaan, maar dat komt hopelijk volgende keer... Die remhobbels zijn wel slopend voor je handen
Ik ga echt snel weer!!!

Wat een super vet park...! 8,5 uur lang gebiked... En nu dus spierpijn

Nog geen drops gedaan, maar dat komt hopelijk volgende keer... Die remhobbels zijn wel slopend voor je handen

Ik ga echt snel weer!!!
-
hoe groot zijn ze? anders sturen dan fiks ik wel watsherlock schreef:Timmos schreef:waar blijven de filmpjes ilja![]()
Sorry.......
Ik raakte een beetje gefrustreerd tijdens de montage. Mijn edit programma besloot tijdens het omzetten naar een avi de kwaliteit ff helemaal naar de klote te helpen. Misschien vanavond er nog wat mee doen. Is trouwens maar een kort filmpje
Wij gaan 17 oktober nog een laatste keer dit jaar.
http://larsveenstra.com
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
- Contacteer:
De fourcross en bovenste gedeelte van de Funride (vanaf slopestyle tot de inrol-dropoff) zijn gesloten. Beneden aan de Slopestyle staat een hek, daar kun je dus echt niet doorheen. De fourcross is afgesloten met een lint, dus eventueel wel illegaal te betreden (hiermee bedoel ik geen mensen aan te sporen dit te gaan doen
).
Dit is inderdaad het gevolg van de bob-training voor de olympische spelen in Whistler (!) deze winter...

Dit is inderdaad het gevolg van de bob-training voor de olympische spelen in Whistler (!) deze winter...
-
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer: