Filthy trails niet alleen naar binnen
Moderator:Beheerders
filthy trails
het park ligt er goed bij !
was er 2 weken geleden met mijn zoon heen gegaan
elke keer als we komen is er weer wat verbeterd of veranderd
het park leeft !!!
volgens mij mag je wel alleen naar binnen maar alleen als er ook nog andere bikers aanwezig zijn
zodra die weg gaan en alleen jij er nog bent mag je niet fietsen en moet je van het park af
en terecht, stel je voor er gebeurt wat ernstigs en er is niemand om je te helpen
krijgt het park een hoop gezeur over aansprakelijkheid
ik ga as zaterdag of zondag er weer heen, helaas zit ik vol....
tot dan
was er 2 weken geleden met mijn zoon heen gegaan
elke keer als we komen is er weer wat verbeterd of veranderd
het park leeft !!!
volgens mij mag je wel alleen naar binnen maar alleen als er ook nog andere bikers aanwezig zijn
zodra die weg gaan en alleen jij er nog bent mag je niet fietsen en moet je van het park af
en terecht, stel je voor er gebeurt wat ernstigs en er is niemand om je te helpen
krijgt het park een hoop gezeur over aansprakelijkheid
ik ga as zaterdag of zondag er weer heen, helaas zit ik vol....
tot dan
- BigHitRider
Ik ben van plan om vanaf half april met enige regelmaat zaterdag en/of zondag richting filthytrails te gaan.
Ben een volledige beginneling, dus moet nog een hoop oefenen.
Vertrek vanuit Gouda, klein stukje om om iemand op te halen ie niet erg, maar ga er geen uur voor om.
Benzine kosten delen we dan uiteraard.
Zal hier een paar dagen voor de weekenden aangeven of ik nog plek heb voor 1 of 2 passagiers met fiets.
Ben een volledige beginneling, dus moet nog een hoop oefenen.
Vertrek vanuit Gouda, klein stukje om om iemand op te halen ie niet erg, maar ga er geen uur voor om.
Benzine kosten delen we dan uiteraard.
Zal hier een paar dagen voor de weekenden aangeven of ik nog plek heb voor 1 of 2 passagiers met fiets.