Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
WAARSCHUWING!!!!
Het dievengilde is weer actief (geweest) in winterberg en heeft ons twee fietsen gekost! Mijn auto stond geparkeerd voor hotel resort winterberg en is van voor tot achter opengebroken! Uiteindelijk hebben ze de achterruit er zelfs uit gesneden om de fietsen te bereiken. Afdekken is niet meer voldoende en alles wordt meegenomen. Ook volledig geblindeerde bussen waarin de fietsen zelfs op slot stonden waren slachtoffer. Dus pas goed op je zuur verdiende fiets!
Oh ja! Mocht je iemand op een grijze supreme operator met fox 40, hope crown, deemax zilver wielen en groene odi's zien zitten: overtuig dit persoon vriendelijk doch zeer dwingend om de fiets af te staan, want die is zeker niet van de bereider! Beloning komen we zeker uit!
Gr. Pim Stokman
Het dievengilde is weer actief (geweest) in winterberg en heeft ons twee fietsen gekost! Mijn auto stond geparkeerd voor hotel resort winterberg en is van voor tot achter opengebroken! Uiteindelijk hebben ze de achterruit er zelfs uit gesneden om de fietsen te bereiken. Afdekken is niet meer voldoende en alles wordt meegenomen. Ook volledig geblindeerde bussen waarin de fietsen zelfs op slot stonden waren slachtoffer. Dus pas goed op je zuur verdiende fiets!
Oh ja! Mocht je iemand op een grijze supreme operator met fox 40, hope crown, deemax zilver wielen en groene odi's zien zitten: overtuig dit persoon vriendelijk doch zeer dwingend om de fiets af te staan, want die is zeker niet van de bereider! Beloning komen we zeker uit!
Gr. Pim Stokman
-
Ten eerste allemaal erg $*t natuurlijk, en ik zeg het volgende niet om je te demotiveren in het ooit terug zien van je bike, maar:Pim Sum schreef:WAARSCHUWING!!!!
Gr. Pim Stokman
Denk maar niet dat je deze nog compleet zal zien rollen in wtb of ergens anders want zo te horen zijn dit doorgewinterde bike dieven.
Deze sniuters gaan de bike in parts aanbieden op div. duitse fora en de duitse marktplaats variant enz.
Fiets dieven verdienen dit:

Ps. En de 2e fiets was?
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Wil ik as zaterdag naar wb, kan ik geen fiets meer huren. Had eerder gemoeten.
Nou kan ik op de gok gaan en op tijd komen voor een fiets (wat de shop me aanraadde) maar ja als je daar staat en er is niets meer is het ook ruk.
Kan je nog ergens anders dh fietsen huren in wb of alleen bij het bikepark?
Nou kan ik op de gok gaan en op tijd komen voor een fiets (wat de shop me aanraadde) maar ja als je daar staat en er is niets meer is het ook ruk.
Kan je nog ergens anders dh fietsen huren in wb of alleen bij het bikepark?
- richard_librium
Beginner
Hallo,
Ik wil graag met mijn zoon naar Winterberg in oktober. (Ik ben al hard aan het duimen voor goed weer)
Mijn zoon heeft een Cannondale Chase en is er de hele dag mee in de weer. Ondanks dat is een bikepark (afgezien van een paar keer Doetinchem) een nieuwe ervaring.
Op welke tracks kan hij uit de voeten in Winterberg? Ik denk de oefen track? Misschien nog wat anders?
Op de site kan ik niet vinden wat de entree kosten zijn. Ik zie alleen maar prijzen voor de lift(en) klopt dit?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten,
Pascal.
Ik wil graag met mijn zoon naar Winterberg in oktober. (Ik ben al hard aan het duimen voor goed weer)
Mijn zoon heeft een Cannondale Chase en is er de hele dag mee in de weer. Ondanks dat is een bikepark (afgezien van een paar keer Doetinchem) een nieuwe ervaring.
Op welke tracks kan hij uit de voeten in Winterberg? Ik denk de oefen track? Misschien nog wat anders?
Op de site kan ik niet vinden wat de entree kosten zijn. Ik zie alleen maar prijzen voor de lift(en) klopt dit?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten,
Pascal.

-
Je hoeft alleen een liftpas te kopen voor, jawel, de lift.
Verder maak je gratis gebruik van het park. Als je zelf omhoog fietst/loopt kost het je dus niets.
Je kunt beginnen op het ubungsparcour. Hier hoef je op zich geen liftpas voor te hebben. Op dat parkoer vind je genoeg elementen om ervaring op te doen.
Daarna kun je altijd naar de andere tracks.
Verder maak je gratis gebruik van het park. Als je zelf omhoog fietst/loopt kost het je dus niets.
Je kunt beginnen op het ubungsparcour. Hier hoef je op zich geen liftpas voor te hebben. Op dat parkoer vind je genoeg elementen om ervaring op te doen.
Dank voor je info!JeroenSchlaman schreef:Je hoeft alleen een liftpas te kopen voor, jawel, de lift.

As. zaterdag ga ik ook naar bikepark Winterberg. Nou heb ik een dirtbike (met voorrem, versnellingen, 95-140mm Pike en mini-downhill wielset) en ik vraag me af of ik daar niet prima mee weg ga komen. Tuurlijk, het is vast niet het snelst maar het kan wel?
voordelen:
- scheelt 35 euro huur
- zeker weten een fiets beschikbaar
- evt. ook dirtparcours rijden
- ik ken de fiets, goed onder controle
- meer plezier op northshore (lichtere en kortere bike)
-..
nadelen:
- op de downhill minder controle
- grotere kans op kromme velg/deuken etc. achter
- ik heb nog nooit op een freerider gefietst, dus ik weet dan niet hoe veel beter/fijner dat dan is
-..
Alvast bedankt voor adviezen!
voordelen:
- scheelt 35 euro huur
- zeker weten een fiets beschikbaar
- evt. ook dirtparcours rijden
- ik ken de fiets, goed onder controle
- meer plezier op northshore (lichtere en kortere bike)
-..
nadelen:
- op de downhill minder controle
- grotere kans op kromme velg/deuken etc. achter
- ik heb nog nooit op een freerider gefietst, dus ik weet dan niet hoe veel beter/fijner dat dan is
-..
Alvast bedankt voor adviezen!
- PickleWars
Winterberg
Afgelopen weekend lekker geknald in Winterberg. Top weer was!
https://www.youtube.com/watch?v=wUjJLxdUS48
https://www.youtube.com/watch?v=wUjJLxdUS48