Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
-
-
- dickjansen63
Re: Juist.
Niemand?JR schreef:Na je reactie zocht ik even op wanneer eind mei dan juist is...Trekrules schreef:Ze moeten wel gezien de IXS DH cup eraan komt tegen eind MeiBardyHardy schreef:
Mag idd hopen dat ze wel een nieuwe downhill maken...
En wij waren van plan vanaf 29 mei daar in Winterberg een mooi verlengd weekend in te plannen...
Hoe gaat die IXS DH cup juist in zijn werk?
Hoeveel invloed heeft dit op het bikepark?
Bedankt!
S-Works Epic '11 - Specialized Enduro '10 - Demo '08
- dickjansen63
-
.
Ik heb vorig jaar meegedaan en ga me dit jaar ook weer proberen in te schrijven.
Het is eigenlijk niet mogelijk om een dagje te gaan fietsen daar met dirtmasters, op de downhill, fourcross en slopestyle zijn alle dagen wedstrijden en kom je alleen op met een startnummer van dat evenement, de northshore en freeride zitten ook dicht ivm het publiek van de downhill. de enigste banen die los zullen zijn, zijn de freecross, conti track en de Übungparcours. (uitgaande van vorig jaar)
Het is eigenlijk niet mogelijk om een dagje te gaan fietsen daar met dirtmasters, op de downhill, fourcross en slopestyle zijn alle dagen wedstrijden en kom je alleen op met een startnummer van dat evenement, de northshore en freeride zitten ook dicht ivm het publiek van de downhill. de enigste banen die los zullen zijn, zijn de freecross, conti track en de Übungparcours. (uitgaande van vorig jaar)
JR schreef:Niemand?JR schreef:Na je reactie zocht ik even op wanneer eind mei dan juist is...Trekrules schreef: Ze moeten wel gezien de IXS DH cup eraan komt tegen eind Mei
En wij waren van plan vanaf 29 mei daar in Winterberg een mooi verlengd weekend in te plannen...
Bedankt!
Je kan in het bikepark niets gaan doen dan, tenzij je gaat voor mee te doen aan een wedstrijd of om te supporteren. Dat laatste doen wij dit jaar opnieuw.
Leuk weekendje, een echt bikefestival. Groot slopestyle event (Bergline) en ixs cup waar wel wat toppers meedoen. (Gee heeft em vorig jaar in schoonheid gewonnen.)
En je ziet er ook wel wat Belgen en Nederlanders aan het werk. (Denk aan Dave Goris, broers Van Goubergen, Nico Vink, Wiebe de Prins, Roos Op de Beeck, Leo Combee, ..)
Al dat het vorig jaar ook echt een leuke track was, hebben wij niet de intentie om mee te doen. Al helemaal niet voor het klassement. Maar omdat er zoveel volk aan meedoet moet je vooral lang wachten.
dead straight to live wrong
Heb vernomen uit meerdere bronnen dat de ''Redbull Bergline'' dit jaar geen event zal zijn. Ben er vorig jaar geweest en het was prachtig en indrukwekkend om te zien!sampers schreef:JR schreef:Niemand?JR schreef: Na je reactie zocht ik even op wanneer eind mei dan juist is...
Bedankt!
Je kan in het bikepark niets gaan doen dan, tenzij je gaat voor mee te doen aan een wedstrijd of om te supporteren. Dat laatste doen wij dit jaar opnieuw.
Leuk weekendje, een echt bikefestival. Groot slopestyle event (Bergline) en ixs cup waar wel wat toppers meedoen. (Gee heeft em vorig jaar in schoonheid gewonnen.)
En je ziet er ook wel wat Belgen en Nederlanders aan het werk. (Denk aan Dave Goris, broers Van Goubergen, Nico Vink, Wiebe de Prins, Roos Op de Beeck, Leo Combee, ..)
Al dat het vorig jaar ook echt een leuke track was, hebben wij niet de intentie om mee te doen. Al helemaal niet voor het klassement. Maar omdat er zoveel volk aan meedoet moet je vooral lang wachten.
Op de dirtmasters site en de fmb world tour site is niks te vinden over de bergline 2014. Iemand meer informatie of dit klopt?! Zal wel jammer zijn namelijk!
Wie het wiel 2x uitvind kan een fiets bouwen
- dickjansen63
-
- dickjansen63
-
.
The entries for the iXS rookies Cup in Winterberg will open today at 4 pm. Riders of the Class Men are only able to enroll at the waiting list. In the case of the quota of all other classes will unexhausted, riders of the Men class will gain access. Please note, if you are registered for the RDC or enrolled at the waiting list you are not able to enter the iXS German Downhill Cup.
Please use the help for further questions relating to the registration.
Vanmiddag gaan de inschrijvingen open!
Please use the help for further questions relating to the registration.
Vanmiddag gaan de inschrijvingen open!
-
Ben benieuwd! Zsm die kant op. Vandaag Willingen geweest. Veel dronken duitsers en zeer dichte mist maar droog! Afgezien van het voor de 2e keer in een jaar mijn derailleurhanger afbreken een mooie dag gehad. Gelukkig brak mijn hanger pas tegen een uur of 16.00. Deze keer maar een paar meer bestellen. 

“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
- dickjansen63
-
Zaterdag in winterberg geweest, lag er goed bij, erg naar mijn zin gehad.
Hier de video ervan!
http://www.pinkbike.com/video/357589/
Hier de video ervan!
http://www.pinkbike.com/video/357589/
Brake hard pedal faster.
- dickjansen63
-