kranjska gora bikepark

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
vrx
kranjska gora bikepark

Bericht door vrx » za aug 18, 2012 5:30 pm

Iemand al eens hier geweest? in Slovenie, vlak over de grens in karintie ( oostenrijk )
ik kom er net vandaan maar helaas kwam ik te laat er achter van het bestaan van het park af
volgens jaar ga ik weer naar karintie dus wil ik dat bikepark bezoeken
is het gaaf? of juist niet
HYDRATE OR DIE!!

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » di aug 21, 2012 2:56 pm

Kransjka gora is een zeer goed bikepark.
Ik ben er vorig jaar geweest en heb me een hele dag vemaakt en nog de helft gemist :cry:
Als ik weer eens in de buurt kom ga ik er zeker naartoe.
Koste maar iets van €20,- voor de hele dag en de lift is goed onderhouden en de bane ook.
Mensen spreken wel bijna geen engels of Duits, maar dat mag de pret niet drukken 8)
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

vrx

Bericht door vrx » di aug 21, 2012 3:58 pm

nou, dan weet ik wel waar ik volgend jaar heenga 8)
HYDRATE OR DIE!!

r.d.a.m.

Bericht door r.d.a.m. » do sep 13, 2012 11:06 pm

Heb er augustus dit jaar gereden. 3 dagen het parcours gedaan. Als ik heel eerlijk ben viel het mij wat tegen.

Reden is dat er niet heel veel tracks zijn en het hoogteverschil is beperkt. Daardoor lopen de tracks af en toe door elkaar. Daarnaast zijn de stukken (north shore, kombochten, downhill, jumps, high speed stukken) relatief kort waardoor het rijden heel erg intensief is.

Combineer dat met een parcours wat soms goed recht naar beneden gaat en bochten die niet lekker aansluiten en dan is het zeker wel werken geblazen.

Duur is het daar niet en ik reed er langs op terugweg uit Kroatie maar als ik het vergelijk met andere parken waar ik ben geweest dan zou ik niet heel snel nog terug gaan.

Plaats reactie