huy, amay, namen, malmedy
Moderator:Beheerders
Hallo
ik wil met een paar vrienden binnenkort een keer naar een of meerderen van de bovengenoemde banen gaan.
zijn ze allemaal vrij toegeankelijk?
en is er een beetje goed naar boven te lopen of moet je busje of iets dergelijkst hebben voor de omhoog te komen?
alvast bedankt
ik wil met een paar vrienden binnenkort een keer naar een of meerderen van de bovengenoemde banen gaan.
zijn ze allemaal vrij toegeankelijk?
en is er een beetje goed naar boven te lopen of moet je busje of iets dergelijkst hebben voor de omhoog te komen?
alvast bedankt
In Huy zou ik niet gaan lopen, daar is echt geen beginnen aan! Namen zou eventueel wel kunnen, heb het zelf al vaak gedaan, en je kunt ook steeds kleine stukjes rijden.
In Malmedy ligt het bikepark ferme libert met een lift er bij. Dit is ook een leuk bikepark met genoeg afwisseling!
Amay moet je omhoog lopen maar dat is zeer goed te doen en er liggen wat leuke jumps.
In Malmedy ligt het bikepark ferme libert met een lift er bij. Dit is ook een leuk bikepark met genoeg afwisseling!
Amay moet je omhoog lopen maar dat is zeer goed te doen en er liggen wat leuke jumps.
he amay is zeer goed te doen
je kan kan op 2 manieren omhoog
het is even zoeken
onweis mooie track
je kan kan op 2 manieren omhoog
het is even zoeken
onweis mooie track
SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
WWW.keespenders-autobanden.nl
- richard_librium
gaan we doen ik heb dan nog een plek in de auto overrichard_librium schreef:wil daar deze zomer ook wel is naartoe... dus john p... we gaan dit jaar een aantal keer op pad.
dus 3 man en 3 bike,s
SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
AMAY is zeer leuke trek . Ben er zelf best vaak geweest. Kleine en grote drops ..tables . jumps . Van alles wat. Het ligt in de straat rue d ampsin. Dood lopende straat. Aan het einde parkeren tegen het bos . Dan zie je breed bospad lopen . Die volg je ongeveer een kilometer afbuigend naar rechts . En Dan rij je erzo tegen Aan . Links start vervolg naar rechts