haha helaas! ach, dan maar opzoek naar die bonnen, hij zit toch nog in pasta pipo land!Stillridingbmx schreef:Nope D, geen chille bubbelbaden met mooie dames die net uit de sauna komen...Dennis Katinas schreef:dus het gaat niet dicht? Geen bubbelbaden?....
Kev had nog 2 bonnen voor de zwaluwhoeve, get them!
Filthy Trails voorgoed gesloten???
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
- Stainless Styles
Beste Rijders,
Het klopt wel dat er plannen zijn voor de bouw van een hotel en/of centreparcs, maar die bouwplannen zijn tot nu toe alleen plannen. Er is op dit moment dus helemaal geen zekerheid betreffende start realisiatie hotel en/of centreparcs
Wel is tijdens het laatse gesprek dat er is gevoerd naar voren gekomen dat in het jaar 2010 de filthy trails nog kunnen blijven (be)staan.
Cheers!
.S.
Het klopt wel dat er plannen zijn voor de bouw van een hotel en/of centreparcs, maar die bouwplannen zijn tot nu toe alleen plannen. Er is op dit moment dus helemaal geen zekerheid betreffende start realisiatie hotel en/of centreparcs
Wel is tijdens het laatse gesprek dat er is gevoerd naar voren gekomen dat in het jaar 2010 de filthy trails nog kunnen blijven (be)staan.
Cheers!
.S.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
- Stainless Styles
Wat voor de één een teleurstelling is, is voor de ander een zegen!Dennis Katinas schreef:dus het gaat niet dicht? Geen bubbelbaden?....

Ik was afgelopen vrijdag bij Bikes4fun geweest en daar werd mij verteld dat Filthy Trails gesloten is, vandaar dat ik hier een topic over begonnen ben. Vond het erg teleurstellend om te horen aangezien ik daar nog nooit ben geweest. Filthy Trails lijkt mij de plek voor een beginner als ik.
Gelukkig zijn er alleen nog maar plannen en kunnen we dus nog gebruik maken van Filthy Trails
Gelukkig zijn er alleen nog maar plannen en kunnen we dus nog gebruik maken van Filthy Trails

- Stainless Styles
Niet altijd zomaar geloven wat ze je vertellen in Bikes4FunButch schreef:Ik was afgelopen vrijdag bij Bikes4fun geweest en daar werd mij verteld dat Filthy Trails gesloten is, vandaar dat ik hier een topic over begonnen ben. Vond het erg teleurstellend om te horen aangezien ik daar nog nooit ben geweest. Filthy Trails lijkt mij de plek voor een beginner als ik.

Cheers,
.S.
AMEN!Stainless Styles schreef:Niet altijd zomaar geloven wat ze je vertellen in Bikes4FunButch schreef:Ik was afgelopen vrijdag bij Bikes4fun geweest en daar werd mij verteld dat Filthy Trails gesloten is, vandaar dat ik hier een topic over begonnen ben. Vond het erg teleurstellend om te horen aangezien ik daar nog nooit ben geweest. Filthy Trails lijkt mij de plek voor een beginner als ik.
Gelukkig zijn er alleen nog maar plannen en kunnen we dus nog gebruik maken van Filthy Trails![]()
Cheers,
.S.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dennis Katinas schreef:Als ze die centerparks nou ff naast de trails bouwen, ik zie het al voor me.
lekker wakker worden in het hotel, ff ontbijtje te luxe, fietsen, vervolgens met fiets en al het bubbelbad in en schoonchillen,thaise massage. Woooooop!!!
Kijk dat zijn ideeen... lijkt me ideaal.
Specialized Demo 8 2011
-
Jongens toch chill eens een beetje, ik heb heel mijn leven in Maasmechelen gewoond en ik kan u zeggen dat er al meer dan 12j geleden plannen waren voor een centerparcs/hotel te bouwen, ze waren zelfs al begonnen met funderingen enzo te storten, degenen die de terrils een beetje kennen hebben zeker en vast al wat tegengekomen hiervan.
Het gaat toch niet door net zoals het project voor europa's grootste indoor skipiste die er zou komen in 2015, wees al blij dat je daar een parkourtje hebt en geniet ervan zolang het mag en 1 ding staat vast het gaat ooit dicht en daar kun je met de beste wil van da hele wereld niks aan doen zolang die groene pipo's het voor 't zeggen hebben.
greetz Micha
Het gaat toch niet door net zoals het project voor europa's grootste indoor skipiste die er zou komen in 2015, wees al blij dat je daar een parkourtje hebt en geniet ervan zolang het mag en 1 ding staat vast het gaat ooit dicht en daar kun je met de beste wil van da hele wereld niks aan doen zolang die groene pipo's het voor 't zeggen hebben.
greetz Micha
filthy trails
Kben net nog vorige donderdag geweest. Alles ligt er nog goed bij buiten enkele plaatsen waar het wat glad was op het hout. Enkele constructies mogen eens vernieuwd worden omdat het hout te zwak is geworden. Maar voor de rest echt top voor de mensen van filthy trails.
Nice working, nice park
Nice working, nice park
NS Metropolis 2
niet klagen eppo, styles is daar zowat in zen eentje alles aan het doen dus vind ik t logish dat niet alles 100% is , gelukkig liggen er neit zoveel verotte remkuilen als in wtb.... en zijn alle hoofdlijnen tiptop in orde. ( tis freeriden he
anders ga je maar wielrennen ofzeau )
applaus voor styles!

applaus voor styles!
niet klagen eppo, styles is daar zowat in zen eentje alles aan het doen dus vind ik t logish dat niet alles 100% is , gelukkig liggen er neit zoveel verotte remkuilen als in wtb.... en zijn alle hoofdlijnen tiptop in orde. ( tis freeriden he Wink anders ga je maar wielrennen ofzeau )
applaus voor styles!
Je zit er ongeveer 100% naast!!
Styles moet alles alleen doen omdat de mensen die Filthy Trails voor hem gebouwd hebben bedankt zijn voor de moeite door Styles toen er éénmaal geld voor hem begon te komen. De personen die het werk verricht hebben aan de Filthy Trails moeten nu zelfs inkom betalen zoals iedereen!!! Terwijl zij bijna al het werk gedaan hebben toch moeten betalen, logisch dat hij nu alles alleen moet doen, soms duurt het lang maar je ontdekt altijd wel hoe iemand in elkaar zit.
Er was hen zelfs een deel van de winst bij evenementen beloofd, maar nu moeten ze gewoon zelf betalen!! 0% respect dus en niet 100
applaus voor styles!
Je zit er ongeveer 100% naast!!
Styles moet alles alleen doen omdat de mensen die Filthy Trails voor hem gebouwd hebben bedankt zijn voor de moeite door Styles toen er éénmaal geld voor hem begon te komen. De personen die het werk verricht hebben aan de Filthy Trails moeten nu zelfs inkom betalen zoals iedereen!!! Terwijl zij bijna al het werk gedaan hebben toch moeten betalen, logisch dat hij nu alles alleen moet doen, soms duurt het lang maar je ontdekt altijd wel hoe iemand in elkaar zit.
Er was hen zelfs een deel van de winst bij evenementen beloofd, maar nu moeten ze gewoon zelf betalen!! 0% respect dus en niet 100