Morzine geen remkuilen?Chmod schreef:in Morzine zijn helemaal geen remputten. Toch niet noemenswaardig voor het aantal rijders dat daar passeert.
De Diable freeride track is idd echt vet als je hem volle gas pakt!
Ik heb toch anders gezien.
Grtz.
Moderator:Beheerders
Net terug van een dikke week Morzine en ik ben " shocked" tegenover vorig jaar.Mrtnrider schreef:Morzine geen remkuilen?Chmod schreef:in Morzine zijn helemaal geen remputten. Toch niet noemenswaardig voor het aantal rijders dat daar passeert.
Grtz.
Dus jij was het !! :pDjamgils schreef:Ben ook net een week in morzine, chatel, les gets geweest. Ik vond het over het algemeen echt kut banen. Alleen remkuilen,kombochten en rechte stukken, echt super saai. Enige leuke track weet ik de naam niet van maar dacht avoriaz track, aangelegd door Fabien Barel.
Doe mij dan maar tracks als bad wildbad.
Thomas, ik zag jullie nog vanuit de lift. Ik rijdt ook met een totem solo air en ik heb toch weinig last van mijn handen. Hoe heb jij hem afgesteld?
Haha jah dat had ik dus ook, maar ik reed dus met een pike rond.thomasmb schreef:Net terug van een dikke week Morzine en ik ben " shocked" tegenover vorig jaar.Mrtnrider schreef:Morzine geen remkuilen?Chmod schreef:in Morzine zijn helemaal geen remputten. Toch niet noemenswaardig voor het aantal rijders dat daar passeert.
Grtz.
*Kona Jump Park in les gets is GESLOTEN en bestaat NIET meer.
*Pistes zo zo zo slecht onderhouden ten opzichte van vorig jaar midde augustus.
Hebbe een groot deel van de trip vooral in Chatel doorgebracht omdat de Plenney dh en de mont chery echt aan gort waren gereden.
Daar nog eens een totem 1step air bij waarvan de demping niet veel beter is als een pike === Pijne vingertjes !
Inderdaad, je kunt ook vanaf Les Gets over de weg afdalen naar Morzine, en dan de lift richting Zwitserland pakken.Free-Wheelz schreef:Tip voor Morzine gangers.. Neem even de moeite om met de auto via Chatel naar Morgins in Zwitserland te rijden.. Pak daar de lift en zie daar.. een hele vette freeride/DH track die niet druk bezocht is.. Ik moet er bij zeggen dat dit vorig jaar in ieder geval nog zo was. Die lag er toen superstrak bij..
Martijn